  • 11. Data: 2010-07-04 19:42:25
    Temat: Re: panda 1.1-czy warto?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 4 Jul 2010 07:40:46 -0700 (PDT), alex123 napisał(a):

    > Kiedy ja właśnie potrzebuje takiego kurdupla :D Samochód ma być przede
    > wszystkim do użytku miejskiego. Generalnie mnie parametry samochodu
    > odpowiadają - chciałbym się tylko poradzić czy cena jest odpowiednia
    > na tej klasy samochód z takim rocznikiem i przebiegiem.

    Nie.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2010-07-04 19:50:51
    Od: alex123 <m...@p...fm>

    On 4 Lip, 19:42, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Nie.

    Uważasz że jest za wysoka?

  • 13. Data: 2010-07-04 20:27:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rychu" <r...@a...pl> wrote in message
    > Kupiłem w sierpniu zeszłego roku 4-letnią z przebiegiem 124 kkm.
    [...]
    > Teraz pandziorex ma 141 kkm i czuję, że znów trzeba będzie trochę
    > powymieniać (na bank świece i filtry, bo już coraz słabiej jeździ).

    Świece co 15 tysięcy km wymieniasz? Co Ty za szajs kupujesz?

  • 14. Data: 2010-07-04 20:46:34
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-04 19:50, alex123 pisze:

    > Uważasz że jest za wysoka?

    Wiesz, Adam nie wziąłby Pandy nawet za darmo ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 15. Data: 2010-07-04 20:52:32
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-07-04 20:27, Pszemol pisze:
    > "Rychu" <r...@a...pl> wrote in message
    > [...]
    >
    > Świece co 15 tysięcy km wymieniasz? Co Ty za szajs kupujesz?

    LPG :] Kupiłem NGK, ale jakieś "nie do gazu". Jedni mówią, że to ma
    znaczenie, a inni twierdzą, że nie. Tak jak z autami na F. Generalnie
    chce wsadzić jakieś "do gazu" i przy okazji sprawdzić w jakim stanie są
    te. Ogólnie coś mi ostatnio silnik zaczął trochę mniej równo pracować.

    --
    Pozdr
    Rychu

  • 16. Data: 2010-07-04 22:40:52
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > LPG :] Kupiłem NGK, ale jakieś "nie do gazu". Jedni mówią, że to ma
    > znaczenie, a inni twierdzą, że nie.

    Kup takie jak zaleca producent. Ja mam od nowości w Fabii Brisk
    3-elektrodowe (28zł/komplet), na obecnym komplecie mam przejechane 80 tys.
    km na LPG i nie mam problemów. Kumpel mial samochód z gazem i co 15-20 tys.
    km wymienial NGK po 20zl/szt., zamiast założyć takie jak producent zalecał.
    :-)
    Niewłaściwie dobrane świece szybciej się zużywają, wartość cieplna jest
    bardzo ważna.

  • 17. Data: 2010-07-04 23:42:40
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

    W dniu 04.07.2010 14:40, alex123 pisze:
    > Mam możliwość kupienia od znajomego Fiata Pandę 1.1, 40 kW (54 KM),
    > LPG, 4-letnia, przebieg 125000. Cena ok. 9500. Samochód kupiony i
    > rejestrowany w Polsce. Chciałbym się Was poradzić czy samochód jest
    > wart swojej ceny (oczywiście zakładając, że jest w 100% sprawny)? Czy
    > mogę się spodziewać jakichś problemów po dość dużym jak na 4 lata
    > przebiegu? Z góry dzięki za każdą opinię i poradę.

    Miałem okazję dużo jeździć Pandą 1.2 bez lpg. Autko bardzo fajne i
    oszczędne, jedyne na co trzeba zwracać uwagę to komputer (lubi padać),
    mi poza tym padło elektroniczne wspomaganie - wymiana modułu trochę
    szarpie po portfelu. Z autka byłem bardzo zadowolony, niestety skończyło
    żywot na czołówce z Palio (nic się nikomu nie stało).

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 18. Data: 2010-07-05 00:16:02
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Użytkownik "nom" napisał

    > Kup takie jak zaleca producent.

    Chciałbym tutaj dodać swoje 3 grosze: Tak, takie jak zalece producent, ale
    niekoniecznie producent auta, może producent świec? Auto zasilane LPG jednak
    powinno mieć nieco inną przerwę itp.
    Jest taki producent świec, Iskra Kielce, która w swojej ofercie ma zaskakująco
    dużo różnych świec, w tym świec zapłonowych dedykowanych czasem do całkiem
    egzotycznych aut i silników, w tym wersje specjalnie dla LPG.
    Dodatkowo łatwo je dobrać na ichniej stronie, kupić przez net (bezpośrednio od
    producenta np na allegro) i kosztują o wiele mniej niż wszędzie wielbione NGK.

  • 19. Data: 2010-07-05 08:45:53
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Kup takie jak zaleca producent.

    Akurat w fabii producent nic konkretnego nie zaleca.
    Za to zaleca wymianę świec co 60kkm.
    P.

  • 20. Data: 2010-07-05 13:32:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat w fabii producent nic konkretnego nie zaleca.
    > Za to zaleca wymianę świec co 60kkm.

    Zaleca Brisk albo Champion, to że wymiana co 60 tys. km to wiem akurat, ale
    jak widać mogą więcej. :-)