  • 71. Data: 2010-06-15 09:49:49
    Temat: Re: parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hv7ai3$hqe$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-06-14 23:12, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Zrobiłem malutki przegląd zdjęć i rzeczywiście - w Cee'd nie najlepiej
    > jest to zaprojektowane moim zdaniem:
    > http://images.paultan.org/images2/kia-ceed-hybrid.jp
    > nawiewy są nisko i blisko kierownicy. Trzeba by je naprawdę mocno pionowo
    > skierować, żeby omijały ręce.

    Nie da się, zapewniam.

    > Dla przykłady nawiewy w 2 autach, które dobrze znam i w których można je
    > tak ustawić, ze nie wieją bezpośrednio ani w ręce ani w głowę ani w tułów,
    > czy jakakolwiek inną cześć ciała :)

    Nic niżej nie są.
    Co najwyżej dadzą się bardziej w górę kierować.
    Ale zapewniam Cię, że mnie i tak by przeszkadzało wianie, jestem wyczulony
    na takie sprawy.
    Nawet wiatraków stacjonarnych nie toleruję.
    Ponoć w VW W12 Piech kazał zrobić bezprzeciągową klimę, to by chyba było
    jedyne auto w którym by mi środkowe nawiewy nie przeszkadzały.

  • 72. Data: 2010-06-15 09:59:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > tak ustawić, ze nie wieją bezpośrednio ani w ręce ani w głowę ani w tułów,

    http://www.opinie.egospodarka.pl/zdjecia/Samochody/M
    egane-II-3d-3066-big.jpg

    W Megane II nawiewy są jeszcze wyżej i też mi wiały, też je zamykałem.

  • 73. Data: 2010-06-16 14:58:23
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-14 22:32, Pszemol pisze:

    > "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > Czyli o którym filtrze mówisz? Co on filtruje?

    Filtr klimatyzacji.

  • 74. Data: 2010-06-17 06:13:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Filtr klimatyzacji.

    To już napisałeś, Filipie... ale podejrzewam że doradzasz ale
    nie wiesz za bardzo o czym piszesz, więc pytam: co on filtruje
    w tej klimie?

    Czemu nie napiszesz uczciwie, że nie masz zielonofiołkowego
    pojęcia o czym tu rozmawiamy? :-)

  • 75. Data: 2010-07-14 12:41:06
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 14 cze 2010 o 23:12 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Co to za auto i ile masz wzrostu?

    Zazwyczaj jezdze z otwartymi oknami, ale ostatnie upaly zmusily mnie do
    uruchomienia klimy i tak sobie przetestowalem, aby cokolwiek poczuc na
    rece, to musze skierowac nawiewy maksymalnie w dol, i to wtedy lekko lekko
    mnie muska powietrze prawie niewyczuwalnie, ustawienie ich poziomo
    calkowicie mnie omija nie wspominajac juz o ustawieniu do gory...

    Samochod to MB C140

    Pozdrawiam
    Brzezi