  • Data: 2009-10-03 14:56:46
    Temat: pblog
    Od: xuesheng <p...@e...fi> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Utworzyłem mój blog dla kolegów po fachu (dzisiaj pierwszy wpis,
    omawiający jedno rozwiązanie z "chrząszcza", które uważam za ciekawe).
    Przerabiam "chrząszcza" na OpenGL (wiem, nie jest grywalny, posiedzę i
    nad tym). W każdym razie postaram się pisać regularnie i ciekawie.

    http://xuesheng.w.interia.pl/pblog.html

    Może się przypomnę - to ja wywołałem kiedyś burzę pisząc o
    dziedziczeniu liniowym. Miałem taką ideę, żeby różne ciekawe rzeczy
    związane z programowaniem pisać po polsku. Ja znam angielski, tylko
    tak chciałem, że tak powiem, przysłużyć się ogółowi. Zapraszam.

    Paweł Biernacki