  • 1. Data: 2010-04-18 16:53:29
    Temat: philips pvr c+ - czy da się wyłączyć VOD?
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Posiadam philipsa PVR z Cyfry+ i nie zamierzam nigdy korzystać z VOD,
    ale to ustrojstwo nie ma w menu wyłączenia tej usługi. Chciałbym ją
    wyłączyć gdyż irytuje mnie to, że włącza się kiedy chce i pobiera sobie
    filmy na dysk i na dokładkę zużywa bez potrzeby prąd. Czy są może jakieś
    supertajne kody które można wpisać z pilota i to wyłączyć?
    Irek

  • 2. Data: 2010-04-27 21:09:33
    Temat: Re: philips pvr c+ - czy da się wyłączyć VOD?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dysk i na dokładkę zużywa bez potrzeby prąd. Czy są może jakieś supertajne
    > kody które można wpisać z pilota i to wyłączyć?

    Nie ma.

    Tomy M.