  • 1. Data: 2009-05-14 21:51:07
    Temat: photozone - gwiazdki - jak rozumiec ?
    Od: "085" <z...@g...pl>

    przegladam sobie znane i lubiane photozone - moja uwage przykul tamtejszy
    system ocen - jak wiadomo, jakosc optyczna, jakosc mechaniczna, cena do
    jakosci...

    patrze sobie na jakosc optyczna trzech szkiel - wysilonego nikkora 16-85,
    sigme 17-70 i tamrona 17-50 - za jakosc optyczna otrzymaly one odpowiednio
    cztery, trzy, trzy i pol gwiazdki... jak Wy to rozumiecie ? Nikkor 16-85
    lepszy optycznie od tamrona 17-50 ? ja mam swoja teorie, ale jestem ciekaw
    Waszego zdania :)

    p, zul

  • 2. Data: 2009-05-14 22:38:53
    Temat: Re: photozone - gwiazdki - jak rozumiec ?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    085 pisze:
    > przegladam sobie znane i lubiane photozone - moja uwage przykul tamtejszy
    > system ocen (...) gwiazdki... jak Wy to rozumiecie ?

    Wiesz sądzę, że kuleczki byłyby bardziej wiarygodne i dokładniejsze w
    ocenach. :))))

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2009-05-14 22:57:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "085" napisał
> [...]
    > lepszy optycznie od tamrona 17-50 ? ja mam swoja teorie, ale jestem ciekaw

    Czyjekolwiek zdanie nie ma tu nic do rzeczy:
    http://www.photozone.de/rating.htm

    A swoją drogą - ten typ klasyfikacji jest z reguły najmniej miarodajny i
    sensowny. Nie zwracam na to nigdy uwagi.

    adam

  • 4. Data: 2009-05-14 22:59:11
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz sądzę, że kuleczki byłyby bardziej wiarygodne i dokładniejsze w
    > ocenach. :))))

    gdyby odnajdywalo to odzwierciedlenie w tekscie recenzji, to moglyby byc
    nawet grzybki :]

    p, zul