  • 1. Data: 2011-05-13 13:58:23
    Temat: [piatek] Bonus
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    Zobaczcie, co klient dostal w bonusie za zaspawanymi drzwiami, razem z
    nowo nabyta stodola:
    http://dalesdesigns.net/barncars.htm

  • 2. Data: 2011-05-13 14:05:35
    Temat: Re: [piatek] Bonus
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości
    > Zobaczcie, co klient dostal w bonusie za zaspawanymi drzwiami, razem z
    > nowo nabyta stodola:
    > http://dalesdesigns.net/barncars.htm

    No to teraz musi kupić myjkę karchera ;-)
    Ale przyznaję, że gdyby mi się coś takiego przytrafiło, to zes*bym się ze
    szczęścia ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-05-13 14:13:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-05-13 13:58, *go!* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Zobaczcie, co klient dostal w bonusie za zaspawanymi drzwiami, razem z
    > nowo nabyta stodola:
    > http://dalesdesigns.net/barncars.htm

    http://www.hoax-slayer.com/barn-cars.shtml

    :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2011-05-13 14:18:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości
    >
    > No to teraz musi kupić myjkę karchera ;-)
    > Ale przyznaję, że gdyby mi się coś takiego przytrafiło, to zes*bym się ze
    > szczęścia ;-)

    Zwłasza jakbyć musiał zapłacić zaległe OC. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2011-05-13 14:33:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości grup

    a ty z zawodu to górnik czy archeolog amator? :)

  • 6. Data: 2011-05-13 18:15:41
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Zwłasza jakbyć musiał zapłacić zaległe OC. :)

    LOL

  • 7. Data: 2011-05-14 10:24:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-13 13:58, go! wrote:
    > Zobaczcie, co klient dostal w bonusie za zaspawanymi drzwiami, razem z
    > nowo nabyta stodola:
    > http://dalesdesigns.net/barncars.htm

    Czy te samochody są zgodnie z prawem nabywającego stodołę?

  • 8. Data: 2011-05-14 15:46:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-14 10:24:02 +0200, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> said:

    > Czy te samochody są zgodnie z prawem nabywającego stodołę?

    Te samochody są.
    I kupujący stodołę może ją kupić zgodnie z prawem.
    ;>

    A co do szczegółów - to określa treść umowy, która została zawarta.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-05-14 15:53:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 May 2011 15:46:02 +0200, Bydlę wrote:

    >Te samochody są.
    >I kupujący stodołę może ją kupić zgodnie z prawem.
    >A co do szczegółów - to określa treść umowy, która została zawarta.

    Ciekawe jakby nasz wydzial komunikacji zareagowal jakby ktos chcial
    auto przerejestrowac przedstawiajac umowe na "dzialke nr ... wraz z
    zabudowaniami i ruchomosciami" :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-05-14 16:53:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-14 15:53, J.F. pisze:

    > Ciekawe jakby nasz wydzial komunikacji zareagowal jakby ktos chcial
    > auto przerejestrowac przedstawiajac umowe na "dzialke nr ... wraz z
    > zabudowaniami i ruchomosciami" :-)

    Zaraz by zapanował "niedasizm". I ktoś by się obłowił "dasiami" w
    postaci kopertowej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl