  • 11. Data: 2011-07-27 11:55:36
    Temat: Re: [piatek] Podstawa to pojetny kursant :D
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-27 11:10, kamil pisze:
    > A która telewizja zapłaci za oglądanie 2 godzin ruszania na placu,
    > ewentualnie jazdę po mieście bez żadnych ekscesów?

    Normalnym szkoleniem też nie byli by zainteresowani bo to nic ciekawego
    dla tv. A tak wsadzili komika w roli instruktora, trochę
    zainscenizowanych sztuczek, trochę stłuczek i już się ogląda ciekawą
    komedię o parodii instruktorów.

  • 12. Data: 2011-07-27 13:56:04
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    A swoją droga ciekawe jak ci ludzie co brali udział wtedy w programie tym dziś
    jeżdzą ? Czy jeżdzą ? Mogli by to sprawdzić ci fachmani z TVNu ;)

  • 13. Data: 2011-07-27 14:41:38
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-27 13:56, mz pisze:
    > A swoją droga ciekawe jak ci ludzie co brali udział wtedy w programie
    > tym dziś jeżdzą ? Czy jeżdzą ? Mogli by to sprawdzić ci fachmani z TVNu ;)

    Kiedyś czytałem w necie wypowiedz osoby która zna osobiście tą starszą
    panią z filmiku poniżej i ponoć prawa jazdy nie otrzymała, po programie
    odpuściła sobie w ogóle staranie się o PJ.

    http://www.youtube.com/watch?v=QhCN2m9Bzq4

  • 14. Data: 2011-07-27 19:39:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Jul 2011, Excite wrote:

    > po programie odpuściła sobie w ogóle staranie się o PJ.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=QhCN2m9Bzq4

    A to cenne nagranie.
    Przymyka usta co poniektórym mającym zdanie odrębne nt. skręcania
    *na* rondzie w lewo ;)

    pzdr, Gotfryd