  • 1. Data: 2013-01-19 14:24:01
    Temat: [piątkowo] Rosja, ale tym razem z humorem
    Od: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>

    Dzień z życia Rosyjskiego kierowcy.

    - https://www.youtube.com/watch?v=dXJlLP8bOaE

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2013-01-19 14:44:30
    Temat: Re: [piątkowo] Rosja, ale tym razem z humorem
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-19 14:24, Mateusz Bogusz pisze:
    > Dzień z życia Rosyjskiego kierowcy.
    >
    > - https://www.youtube.com/watch?v=dXJlLP8bOaE

    :)

    Jak tak ogladam, to krajobraz przypomina mi Berlin wschodni i jego
    osiedla z wielkiej plyty, tylko samochody na ulicach nieco inne.

    --
    venioo

  • 3. Data: 2013-01-19 15:22:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Jan 2013 14:24:01 +0100, Mateusz Bogusz

    > Dzień z życia Rosyjskiego kierowcy.

    Łoj zajec, haahah, dawno się tak nie ubawiłem. :D

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2013-01-19 17:44:47
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-01-19 14:24, Mateusz Bogusz pisze:
    > Dzień z życia Rosyjskiego kierowcy.
    >
    > - https://www.youtube.com/watch?v=dXJlLP8bOaE

    ustawiane ale dobre :)

    zwłaszcza na końcu

  • 5. Data: 2013-01-19 19:40:55
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-01-19 14:24, Mateusz Bogusz pisze:
    > Dzień z życia Rosyjskiego kierowcy.
    >
    > - https://www.youtube.com/watch?v=dXJlLP8bOaE

    Od 3 minuty - jakbym się przeniósł do DC ;-)
    pwz

  • 6. Data: 2013-01-19 20:25:33
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-01-19 14:44, v...@i...pl pisze:

    > :)
    >
    > Jak tak ogladam, to krajobraz przypomina mi Berlin wschodni i jego
    > osiedla z wielkiej plyty, tylko samochody na ulicach nieco inne.

    Berlin? Jastrzębie Zdrój, DC, i połowa miast w Polsce :)
    pozdrawiam
    nocny

  • 7. Data: 2013-01-19 23:33:03
    Od: "Bastion" <n...@m...pl>

    Użytkownik "terjan" <z...@n...pl> napisał w wiadomości

    > ustawiane ale dobre :)

    Ustawione na 100%
    W 00:52 wystepuja ci sami statysci (panienka w bialym futrze i facet w
    ciemnej puchowce)
    co -02:11. Samochod inny ale para ta sama!

  • 8. Data: 2013-01-20 08:16:44
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Ustawione na 100%
    W 00:52 wystepuja ci sami statysci (panienka w bialym futrze i facet w
    ciemnej puchowce)
    co -02:11. Samochod inny ale para ta sama!

    Samochód ten sam i para ta sama :)

  • 9. Data: 2013-01-20 10:50:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Jan 2013 23:33:03 +0100, Bastion

    > Ustawione na 100%

    Tak, ale plan dobry. :D

    > W 00:52 wystepuja ci sami statysci (panienka
    > w bialym futrze i facet w ciemnej puchowce)
    > co -02:11. Samochod inny ale para ta sama!

    Ta sama para i to samo auto.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2013-01-20 14:36:57
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-01-20 08:16, WOJO pisze:
> [...]
    > ciemnej puchowce)
    > co -02:11. Samochod inny ale para ta sama!

    ...i komentarz z wnętrza pojazdu "znowu oni"

    Sławek