  • 1. Data: 2013-01-19 16:08:17
    Temat: Audi A6 C5 2.4 - dobry mechanik
    Od: Markos <m...@g...com>

    Witam
    Znacie może jakiegoś dobrego mechanika w woj. świętokrzyskim od AUDI A6
    C5 silnik 2.4 ??
    Przy odpalaniu przez około 2 minuty w silniku słychać jakieś
    stuki,tarcie, nie wiem jak to opisać, poźniej to ustaje i silnik pracuje
    idealnie.
    Ew jak ktoś się z tym spotkał, to co to może być.
    Dzięki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2013-01-20 00:03:12
    Temat: Re: Audi A6 C5 2.4 - dobry mechanik
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-19 16:08, Markos pisze:
> [...]
    > idealnie.
    > Ew jak ktoś się z tym spotkał, to co to może być.

    Kiedy zmieniany olej i na jaki?
    Jaki masz filtr oleju?
    Przy zmianie oleju były widoczne w nim opiłki?

    Lewis

  • 3. Data: 2013-01-20 08:02:20
    Od: Markos <m...@g...com>

    W dniu 2013-01-20 00:03, Lewis pisze:

    > Kiedy zmieniany olej i na jaki?
    > Jaki masz filtr oleju?
    > Przy zmianie oleju były widoczne w nim opiłki?

    Olej zmieniany niedawno, na motula 10w40, filtr nawet nie wiem bo nie Ja
    go wymieniałem, opiłków raczej też nie było bo by mi powiedzieli.
    Tak się dzieje, jak silnik jest zimny i postoi ze 2-3 dni

  • 4. Data: 2013-01-20 08:07:12
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > opiłków raczej też nie było bo by mi powiedzieli.

    yhy jasne. bo mechanik nie ma co robic tylko opilkow szukac w oleju
    klienta.

  • 5. Data: 2013-01-20 14:20:49
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-19 16:08, Markos pisze:

    > Ew jak ktoś się z tym spotkał, to co to może być.
    > Dzięki za odpowiedzi
    Najczęściej w mało używanym silniku, przy rozruchu, słychać
    hydrauliczne popychacze zaworów.Naprawi to bez problemu każdy mechanik,
    nawet samemu można.
    http://zssplus.pl/publikacje/publikacje39.htm

  • 6. Data: 2013-01-20 15:19:32
    Od: Markos <m...@g...com>

    W dniu 2013-01-20 14:20, Dawid pisze:

    > Najczęściej w mało używanym silniku, przy rozruchu, słychać
    > hydrauliczne popychacze zaworów.Naprawi to bez problemu każdy
    > mechanik, nawet samemu można.
    > http://zssplus.pl/publikacje/publikacje39.htm

    Hmm wydaje mi się że to nie to, bo to jest taki dzwiek metaliczny,
    chodzi tak jakby był diesel, a nie benzyna.
    I poszukuje jakiegoś mechanika w świętokrzyskim ew ościennych który może
    to zdiagnozować.

  • 7. Data: 2013-01-21 09:33:45
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 20 styczeń (niedziela), gdy o godzinie 15:19
    *Markos* naskrobał(a):

    tutaj znajdziesz dużo informacji: http://www.a6klub.pl/

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2013-01-21 09:33:21

  • 8. Data: 2013-01-21 15:31:03
    Od: Markos <m...@g...com>

    Jeden z mechaników powiedział mi że jest to : napinacz hydrauliczny
    zmiennych faz rozrzadu. Mieliscie z tym do czynienia ??

  • 9. Data: 2013-01-26 19:28:52
    Od: z...@g...com

    On Sunday, January 20, 2013 8:20:49 AM UTC-5, Dawid wrote:

    > Najczęściej w mało używanym silniku, przy rozruchu, słychać
    >
    > hydrauliczne popychacze zaworów.Naprawi to bez problemu każdy mechanik,
    >
    > nawet samemu można.
    >
    > http://zssplus.pl/publikacje/publikacje39.htm

    Dawid vel Yogi(n)z rodziny prokuratorskiej.

    Slon