  • 1. Data: 2010-09-22 08:57:51
    Temat: [piątkowo] zawracanie "na trzy(i trochę)" w wykonaniu zestawu
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    już wiem czemu taki nacisk na egzaminach na prawko kładą na "plac"
    http://www.joemonster.org/filmy/28818/Umiejetnosc_ma
    newrowania
    Szacun!

  • 2. Data: 2010-09-22 11:34:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:i7c9df$ajb$1@node1.news.atman.pl...
    > już wiem czemu taki nacisk na egzaminach na prawko kładą na
> [...]

    Podziwiam tez te przyczepe.

    A potem sie dziwicie ze zawodowy kierowca potrafi zawrocic swojego
    tira na autostradzie o jezdni wezszej niz dlugosc naczepy :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-09-22 12:08:57
    Od: maciek <o...@o...pl>

    Rafał pisze:
    > już wiem czemu taki nacisk na egzaminach na prawko kładą na "plac"
    > http://www.joemonster.org/filmy/28818/Umiejetnosc_ma
    newrowania
    > Szacun!

    A mnie na kursie uczono zawracania "na trzy", uczono i uczono, a potem
    zdarzył mi się egzamin.
    Egzaminator gdzieś na osiedlu mówi: Proszę tu teraz zawrócić.
    No to zawracam. Raz, dwa, no i widzę, że "na trzy" nie wyrobię.
    Przestraszony zerknąłem na egzaminatora, a on na to: "A kto panu
    powiedział że musi być na trzy?"

    Chyba trafił mi się normalny facet, bo zdałem za pierwszym razem.
    Jak się zastanowić, to co to za różnica, czy na trzy, czy na cztery?

    pozdr.

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein

  • 4. Data: 2010-09-22 20:26:20
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-22 12:08, maciek pisze:

    > Jak się zastanowić, to co to za różnica, czy na trzy, czy na cztery?

    Może się nie znam, ale wynikiem "zawrócenia na cztery" będzie jazda
    tyłem ;) więc różnica jest.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2010-09-23 08:59:57
    Od: AL <a...@s...tam>

    LEPEK pisze:

    > Może się nie znam, ale wynikiem "zawrócenia na cztery" będzie jazda
    > tyłem ;) więc różnica jest.

    wszystko zalezy od tego jaki bedzie pierwszy ruch :-D

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-09-24 09:32:36
    Od: noker <n...@g...pl>

    Rafał pisze:
    > już wiem czemu taki nacisk na egzaminach na prawko kładą na "plac"
    > http://www.joemonster.org/filmy/28818/Umiejetnosc_ma
    newrowania
    > Szacun!
    można spróbować sie samemu jak to jest