  • 11. Data: 2013-03-01 10:04:39
    Temat: Re: pierwszy motocykl
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 27 lutego 2013 15:46:04 UTC+1 użytkownik matsy92 napisał:
    > Witam mam zamiar zakupić motocykl po hondzie cbr 125R i skuterze yamaha
    >
    > majesty 250 mam do dyspozycji kwotę 10 000 tys co polecacie jako pierwszy

    Witaj,
    jesli nie masz zadnych preferencji co do typu motocykla, przefiltruj allegro po
    kwocie jaka posiadasz (odejmujac koszty zwiazane z zakupem, ubezpieczeniem, ubraniem
    i pierwszymi drobnymi robotkami) i obejrzyj zdjecia.

    Gdy juz Ci wpadnie cos w oko, poszukaj informacji o danym modelu/roczniku i zdecyduj.

    W stopce Magica masz bardzo przydatne FAQ (nie musisz czytac calosci). Z pewnoscia
    pomoze.

    --
    zdrowka
    amos