  • 1. Data: 2007-08-17 17:34:13
    Temat: pilnie potrzebny internet w Krakowie
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej!
    potrzebuje pare Mbitow symetryka w Krakowie na Krowoderskich Zuchów,
    obior wlasny, pilnie czekam na propozycje

    ps: kto stacjonuje w okolicach wierzowca Hotel Aspel?

    a moze ktoras z wiekszych firm? gts, tkt, cdp?

    pozdrawiam serdecznie
    Wasyl

    tel: 507 12 22 18

  • 2. Data: 2007-08-17 17:48:23
    Temat: Re: pilnie potrzebny internet w Krakowie
    Od: "Teodor" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obior wlasny, pilnie czekam na propozycje
    > ps: kto stacjonuje w okolicach wierzowca Hotel Aspel?
    > a moze ktoras z wiekszych firm? gts, tkt, cdp?

    Zapytaj w tkt. mają sieć na Krowoderskich zuchów.
    Powinien do Ciebie odezwać się przedstawiciel handlowy
    --
    Teodor

  • 3. Data: 2007-08-17 18:37:21
    Od: " dragonite" <d...@W...gazeta.pl>

    Zadzwoń jeszcze do Netii mają też własną sieć po Krakowie, na pewno coś Ci
    zaproponują lub dojdą do ciebie kablem lub radiem jeśli będzie taka konieczność.
    Telefon do Netii : 0 801 88 11 00 lub 022 711 87 87.
    Najlepiej umówić się z przedstawicielem handlowym. Wtedy łatwiej negocjować
    warunki i cenę.

  • 4. Data: 2007-08-18 13:54:26
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej, dzieki za info, w pierwszej kolejnosci zwroce sie do tk bo mam od nich
    lacze w innym miescie:)
    orientujesz sie na ktorym budynku tk ma swoja siec?

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 5. Data: 2007-08-19 17:49:19
    Od: RaVaeL <p...@g...com>

    On 18 Sie, 15:54, "Wasyl" <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > lacze w innym miescie:)
    > orientujesz sie na ktorym budynku tk ma swoja siec?

    Np. Na radzikowskiego, na rondzie mogilskim, na placu matejki..

  • 6. Data: 2007-08-19 20:37:07
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik dragonite napisał:

> [...]
    > konieczność. Telefon do Netii : 0 801 88 11 00 lub 022 711 87 87.
    > Najlepiej umówić się z przedstawicielem handlowym. Wtedy łatwiej

    W co Ty go wrabiasz? W kilkudniowe pady łącza światłowodowego, w
    niedziałającą zagranicę i dychawiczny szkielet dobity przez BSA?

    --
    TOM

  • 7. Data: 2007-08-21 11:13:42
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Wasyl pisze:
> [...]
    > obior wlasny, pilnie czekam na propozycje
    >
    > ps: kto stacjonuje w okolicach wierzowca Hotel Aspel?
    >
    > a moze ktoras z wiekszych firm? gts, tkt, cdp?

    W ktorym bloku? Bo mieszkam obok :)
    TKT ma o ile wiem swoja siec (blok kolejowy) na Kluczborskiej 5 - taki z
    czerwonymi balkonami.
    Natomiast pozostale to roznie ale mniej wiecej orientuje sie w rejonie.

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE