  • 1. Data: 2012-05-08 10:57:47
    Temat: pilot niedziala sterowanie podczerwienia
    Od: <t...@w...pl>

    Witam

    dlaczego pilot moze nie dzialac?

    - przelanczam kanaly jest ok
    - ( Off ) WYlanczam jest ok
    - ( ON ) ZAlanczam NIE dziala
    co moze byc przyczyna?

    ------------------------------
    tak naprawde to zrobilem ukladzik który tak dziala,
    w normalnym pilocie który wczesniej dzialal - wymienil bym baterie ale to
    nigdy nie dzialalo.

    zrobilem sterowanie i dziala mi na kilku urzadzeniach a na Trilux RC5
    niechce, i przestaje miec pomysly

    - czy zdaza sie ze takie obiawy sa przy slabych bateriach

    t,

  • 2. Data: 2012-05-08 13:04:39
    Temat: Re: pilot niedziala sterowanie podczerwienia
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > niechce, i przestaje miec pomysly
    >

    > - czy zdaza sie ze takie obiawy sa przy slabych bateriach

    Dziwne. To że jak wyłanczasz i włanczasz`to normalne że nie działa. Działałby
    jak byś włączał i wyłączał. Ale dlaczego działa jak przełanczasz nie mam
    pojęcia. Może wymyśliłeś przełancznik w włancznika i wyłancznika jeszcze nie.

  • 3. Data: 2012-05-08 21:09:23
    Od: "t" <w...@w...pl>

    znalazłem błąd

    sygnały muszą być powtarzane - trzeba to dobrać doświadczalnie.
    t.

  • 4. Data: 2012-05-08 21:50:12
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    t wrote:
    > znalazłem błąd
    >
    > sygnały muszą być powtarzane - trzeba to dobrać doświadczalnie.
    > t.

    My wiele błendóff znaleźliśmy.

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

    --
    Włodek

  • 5. Data: 2012-05-08 22:01:56
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    1. Niektóre telewizory nie włączają się przyciskiem POWER na pilocie
    tylko którymś z numerycznych.
    2. W sygnałach zdalnego sterowania jest czasem bit TOGGLE zmieniający
    stan po każdym przyciśnięciu przycisku.

    Mirek.

  • 6. Data: 2012-05-08 22:49:03
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

> [...]
    > niechce, i przestaje miec pomysly
    >

    > - czy zdaza sie ze takie obiawy sa przy slabych bateriach

    Jeśli to Trilux to w jednym z modeli była wada fabryczna polegająca
    na tym, że odbiornik losowo nie chciał się włączać z pilota
    (trzeba było podejść i włączyć go z panelu odbiornika).
    Producent nie uznawał tego za usterkę techniczną
    (autentyczna odpowiedź: "ten typ tak ma i nic z tym nie zrobimy).

    Pozdr. TC

  • 7. Data: 2012-05-09 21:27:51
    Od: "t" <w...@w...pl>

    nadaje cztery sygnały Device=0x00; Command=0x0C;
    z odstępami 20mili sekund i działa bezproblemowo

    ale żeczywiście coś jest z tymi pilotami albo odbiornikami
    - kiedyś przestał mi ten Trilux działać i po przeczyszczeniu
    (przedmuchaniu) czujnika podczerwieni było OK
    niewiem czy to pomogło czy poruszenie telewizorem