  • 1. Data: 2013-05-18 12:27:18
    Temat: platformowe nowości
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://e-serwis.org/smietnik/licznik_2.JPG

    nie wiem czy na tym zdjęciu będzie widać, ale PO chłopaki zainstalowali nam
    na skrzyżowaniu licznik czasu, który pokazuje ile czasu pozostało do
    zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.

    to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

  • 2. Data: 2013-05-18 12:42:02
    Temat: Re: platformowe nowości
    Od: pwz <p...@o...eu>

> [...]
    > zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.
    >
    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    A choćby Duńczycy od... niepamietamjakdawna...
    pwz

  • 3. Data: 2013-05-18 12:48:49
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/18/2013 12:27 PM, identyfikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.
    >
    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    w Krakowie ze 25 lat temu takie pamiętam, potem znikły
    potem wróciły i znowu znikły chyba razem z zieloną falą

    teraz są właśnie takie w kilku miejscach

  • 4. Data: 2013-05-18 13:15:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail N...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > czasu pozostało do zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.
    >
    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    Napewno jest tego sporo we Wrocławiu - genialne w swojej prostocie
    rozwiazanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 5. Data: 2013-05-18 14:16:16
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kn7l26$sl7$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > zielonego światła, fajowa sprawa.
    >
    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    Od dawna jest na kilku skrzyżowaniach w Rzeszowie.

  • 6. Data: 2013-05-18 15:03:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

> [...]
    > zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.
    >
    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    We wrocku jest od kilku lat trochę tego jest, i każdy sobie je chwali.
    Ale dupki likwidują te liczniki bo ponoć nie grają z wdrażanym
    "inteligentnym" ITS. Debile. Producent liczników twierdzi co innego.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 7. Data: 2013-05-18 15:27:31
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-05-18 13:15, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail N...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Napewno jest tego sporo we Wrocławiu - genialne w swojej prostocie
    > rozwiazanie.

    Było sporo. Teraz systematycznie zdejmują i zakładają w to miejsce kamery.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 8. Data: 2013-05-18 15:38:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 15:27:31 +0200, Jaroslaw Postawa napisał(a):

    > Było sporo. Teraz systematycznie zdejmują i zakładają w to miejsce kamery.

    Bylo troche. Na kilku skrzyzowaniach.
    A teraz polowe zdjeli i tak jak piszesz - zakladaja kamery, i bedzie
    nami rzadzil inteligentny system transportu (ITS).
    Pierwszy objaw juz mam.

    A dzis mnie taki jeden zachecil do przejechania na czerwonym :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-05-18 15:45:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Bylo troche. Na kilku skrzyzowaniach.
    > A teraz polowe zdjeli i tak jak piszesz - zakladaja kamery, i bedzie
    > nami rzadzil inteligentny system transportu (ITS).
    > Pierwszy objaw juz mam.

    Tzn?

    > A dzis mnie taki jeden zachecil do przejechania na czerwonym :-)

    To chyba jedyny efekt działania takich "inteligentnych" świateł.
    W Poznaniu kosmicznie pogorszyły się warunki ruchu po montażu takowego
    systemu - o zielonej fali zapomnij, o płynności ruchu tym bardziej.

  • 10. Data: 2013-05-18 16:20:18
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    > A dzis mnie taki jeden zachecil do przejechania na czerwonym :-)
    >

    > J.

    Gdzieś od 3 litrów+ i przy dużym refleksie trafiasz w pomarańczowe

    przy sporo większych silnikach już cię to przepisowo nie zatrzyma ;)