  • 1. Data: 2010-06-23 12:26:06
    Temat: płyn do wspomagania kierownicy
    Od: mariusz <m...@g...com>

    witam wszystkich,
    jaki płyn nadaje się do wspomagania kierownicy do vw golf III 1.9 TDI
    1995 rok ?

    http://www.allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string
    =p%C5%82yn+do+wspomagania

    Każdy z powyższych ?
    /Mariusz

  • 2. Data: 2010-06-23 12:36:23
    Temat: Re: płyn do wspomagania kierownicy
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-23 12:26, mariusz wrote:
    > witam wszystkich,
    > jaki płyn nadaje się do wspomagania kierownicy do vw golf III 1.9 TDI
> [...]

    ATF II Hipol za ok 10 ł do nabycia na kazdej stacji.

  • 3. Data: 2010-06-23 16:27:01
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-23 12:36, mleko pisze:

    =p%C5%82yn+do+wspomagania

    > ATF II Hipol za ok 10 ł do nabycia na kazdej stacji.

    Może ja się nie znam, ale według mnie to tylko taki jak ten lub
    odpowiednik:
    http://www.allegro.pl/item1069880843_plyn_do_wspomag
    ania_vw_olej_zielony_febi_krakow.html

    Aukcja nie moja !!

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-06-24 14:43:55
    Od: "Radion" <n...@x...pl>

    > Może ja się nie znam, ale według mnie to tylko taki jak ten lub
    > odpowiednik:
    > http://www.allegro.pl/item1069880843_plyn_do_wspomag
    ania_vw_olej_zielony_febi_krakow.html

    Tak, wszyscy go kupują i leją do VW i całego VAGa, ale jak się numer Febi
    06162 wklei do szukajki na www.febi.com to się okazuje że olej ten jest do
    BMW...a do VAG powinien być 06161 również zielony, ale jak widać zielony
    zielonemu nie równy, bo 06162 jest mineralny a 06161 syntetyczny.

  • 5. Data: 2010-06-27 19:50:51
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-24 14:43, Radion wrote:

> [...]
    > BMW...a do VAG powinien być 06161 również zielony, ale jak widać zielony
    > zielonemu nie równy, bo 06162 jest mineralny a 06161 syntetyczny.

    to nie trzeba wchodzić na stronę FEBI - widać na opakowaniu napisy jak
    byk...