  • 1. Data: 2010-06-22 17:24:13
    Temat: Uniwersalny komputer pokładowy
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Na Allegro można kupić "Uniwersalny komputer pokładowy...". Chciałbym to
    urządzenie zainstalować w Passacie B4 1.9 TDI. Jeżeli ktoś z Grupowiczów
    dokonał takiej instalacji, to proszę o informacje na Grupie:
    1. Czy po zainstalowaniu, w samochodzie z tego typu silnikiem, działa
    zgodnie z opisem?
    2. Jak podłączyć do instalacji elektrycznej, jak i do jakich czujników?
    3. Jakie występują problemy z podłączeniem i jak je pokonać?
    4. Jak skalibrować?
    Z opisu urządzenia wynika, że może być problem z podłączeniem do diesla
    z pompą wtryskową. Proszę o informację tylko od osób, które powyższe
    urządzenie zainstalowały i uruchomiły (lub się nie udało uruchomić i
    dlaczego)?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-06-22 17:59:02
    Temat: Re: Uniwersalny komputer pokładowy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-22 17:24, Tata pisze:
> [...]
    > z pompą wtryskową. Proszę o informację tylko od osób, które powyższe
    > urządzenie zainstalowały i uruchomiły (lub się nie udało uruchomić i

    Sprzedawca tego komputerka chyba na swojej stronce prowadzi forum. Już
    dość dawno, było ono spore, z niezłą liczbą aktywnych użytkowników.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-06-22 19:55:05
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tata"

> [...]
    > diesla z pompą wtryskową. Proszę o informację tylko od osób, które
    > powyższe urządzenie zainstalowały i uruchomiły (lub się nie udało

    A tak z ciekawości po co?
    Żeby rozwiać wątpliwości, mam komputer fabryczny i stwierdzam, że do
    niczego się nie przydaje, no chyba, że się chcesz podniecać średnim
    zużyciem paliwa...znudzi ci sie ta zabawka po tygodniu.

  • 4. Data: 2010-06-22 22:09:19
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > A tak z ciekawości po co?

    De gustibus non est disputandum.

    Z ukłonami
    MJ

  • 5. Data: 2010-06-22 22:09:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > niczego się nie przydaje, no chyba, że się chcesz podniecać średnim
    > zużyciem paliwa...znudzi ci sie ta zabawka po tygodniu.

    a ja tam z komputerka korzystam i lubie samochody z komputrami.
    To, ze Ty z czegoś nie korzystasz nie znaczy, ze sie nie przydaje.

    ps. a jak często korzystasz z elektrycznie otwieranych szyb tylnych?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 6. Data: 2010-06-22 22:13:03
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Przemysław Czaja pisze:

> [...]
    > niczego się nie przydaje, no chyba, że się chcesz podniecać średnim
    > zużyciem paliwa...znudzi ci sie ta zabawka po tygodniu.

    Panie do obliczenia średniego zużycia paliwa to nie komputer jest
    potrzebny ale kalkulator.
    pozdr
    marcin

  • 7. Data: 2010-06-22 22:51:09
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tata"

    > De gustibus non est disputandum.
    >
    > Z ukłonami

    No i nie zaspokoiłeś mojej ciekawości ;-)

    Również się kłaniam

    Przemo

  • 8. Data: 2010-06-22 22:54:27
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > a ja tam z komputerka korzystam i lubie samochody z komputrami.
    > To, ze Ty z czegoś nie korzystasz nie znaczy, ze sie nie przydaje.
    >
    > ps. a jak często korzystasz z elektrycznie otwieranych szyb tylnych?

    Powiem Ci, że od czasu, gdy mam funkcje otwierania i zamykania
    wszystkich szyb z pilota uzywam tego latem dość często, ot auto stoi na
    słońcu, to otwieram sobie szybki i zanim dojdę autko już się przewietrzy
    ;-)

    ps. ja nie złośliwie z tym komputerkiem, ot byłem ciekawy do czego to
    wykorzystujecie.

    Pozdrawiam

    Przemo

  • 9. Data: 2010-06-22 23:14:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kuba (aka cita) w <news:hvr5ah$6qq$1@inews.gazeta.pl>:

    > ps. a jak często korzystasz z elektrycznie otwieranych szyb tylnych?

    Kuba, jak często korzystasz z blokady otwierania tych szyb i blokady tylnych
    drzwi ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2010-06-22 23:52:40
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    >...byłem ciekawy do czego to wykorzystujecie.

    Lubię gadżety. W moim leciwym Passacie, nie ma komputera pokazującego
    chwilowe zużycie paliwa, czy zużycie w przeliczeniu na 100 km. Chciałbym
    wiedzieć, ile w baku mam ON i na ile km wystarczy paliwa. Jaki jest
    stan samochodu, jakie zagrożenia i co należy uzupełnić, wymienić lub
    zrobić. Żeby fotele i lusterka same się ustawiały wg moich preferencji,
    żeby klima sama utrzymywała zadaną temperaturę i wilgotność. Rozwijając
    moje chciejstwo, marzy mi się HUD, który wyświetlałby na przedniej
    szybie, sterowane głosem, parametry samochodu, oczywiście z regulacją
    jasności wyświetlania. Śni mi się też HUDowa nawigacja, połączona z
    Google Maps (Zumi), czy nawet z filmami trasy i z asystentem pasa ruchu.
    Na początek moich fantazji, pragnąłbym zainstalować wspomniany komputer.
    Zdolność do marzeń, oprócz umiejętności myślenia abstrakcyjnego, jest
    cechą zarezerwowaną tylko dla homo sapiens. Marzenia (fantazje), w
    połączeniu z wiedzą, wyprowadziły nas z jaskiń i stworzyły komputery,
    samochody oraz samoloty.

    Chyląc czoła
    MJ