  • 1. Data: 2010-06-23 16:19:19
    Temat: przejezd Przeworsk-Częstochowa, jak po powodziach?
    Od: mram11 <b...@c...com>

    Planuję w przyszła Srodę przejezd ww trasą, zwykle jeżdzę na pólnoc od
    Wisły trasą staszów, chmielnik, jędzrzejów, Szczekociny jednak nie
    korzystałem ostatnio z tej drogi, jak wygląda jej przejezdność
    (możliwe utrudnienia, stan nawierzchni)
    Czy jest sens pchać się w środku tygodnia 4 na kraków i dalej 1?
    Wyjazd w godzinach poranych ok 5-6 rano.

  • 2. Data: 2010-06-24 10:11:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-23 16:19, *mram11* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > (możliwe utrudnienia, stan nawierzchni)
    > Czy jest sens pchać się w środku tygodnia 4 na kraków i dalej 1?
    > Wyjazd w godzinach poranych ok 5-6 rano.

    Od Osieku do Częstochowy było przejezdnie nawet w czasie największej
    fali - most na Wiśle też chyba(!) był wtedy przejezdny - teraz jest
    przejezdny na 100%

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l