  • 1. Data: 2009-03-19 13:13:01
    Temat: Czy Dell D400 ma jakas konkurencje cenowo-jakosciowa?
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    kiedys pytalem o malego subnotebooka i polecono mi toshibe R100 lub R200.
    Faktycznie piekne zabawki ale.. drogie :)
    Wpadl w oko mi Dell D400. Za 700zl mozna juz kupic jakas poleasingowa sztuke.
    Czy sa jakies inne zblizone subnotebooki (waga max 2kg) do della D400 w tych
    samych rejonach cenowych?
    Parametry to: okolo 1,2 GHz Cpu, 512 MB Ramu i dysk jakies 40GB.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2009-03-19 13:29:11
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    IBM T40/T41?

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-03-19 19:32:26
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    topek wrote:
    > Czy sa jakies inne zblizone subnotebooki (waga max 2kg) do
    > della D400 w tych samych rejonach cenowych?

    Oczywiscie IBM z serii X. W moim odczuciu sprzet idealny - i lepszy od
    Della (choc oba sa metalowe), chocby ze wzgledu na solidniejsze zawiasy.

    k,

  • 4. Data: 2009-03-19 20:42:55
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    KILu pisze:

    > Oczywiscie IBM z serii X. W moim odczuciu sprzet idealny - i lepszy od
    > Della (choc oba sa metalowe), chocby ze wzgledu na solidniejsze zawiasy.
    No ale IBM serii x poleasingowy to 500zl wiecej :)
    Jakbym mial brac serie X to wolalbym jeszcze troche dolozyc i kupic
    wypasiona toske R :)
    Piekny notebook.
    Design ibm'a jest jak nowe koscioly w PL z blachy falistej ;)

    --
    topek-> jak zawsze pozdrawiający
    <---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->

  • 5. Data: 2009-03-19 20:43:49
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > IBM T40/T41?
    Drozszy (nieznacznie ale zawsze :)
    I ma 14" :) wiec wiekszy.

  • 6. Data: 2009-03-19 21:19:00
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tych
    > samych rejonach cenowych?
    > Parametry to: okolo 1,2 GHz Cpu, 512 MB Ramu i dysk jakies 40GB.

    Od D400 mniejsza byl jeszcze Dell X1, ale malo osiagalny w Polsce wiec nie
    bardzo wiem, jak sie ksztaltuja ceny...
    Mam (wlasciwie mialem) pod opieka 1 taka sztuke - zareklamowali go Pani
    dyrektor, ze miesci sie do damskiej torebki, wiec kupila :)

    laptopik bardzo fajny (maly, poreczny, dlugo pracuje na baterii), ale jego
    podstawowa wada, to brak gniazda PCMCIA oraz zlacza do stacji dokujacej...
    Reszta bez zarzutu...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 7. Data: 2009-03-19 22:18:16
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov>

    topek pisze:
> [...]
    > samych rejonach cenowych?
    > Parametry to: okolo 1,2 GHz Cpu, 512 MB Ramu i dysk jakies 40GB.

    Mam D400, jestem zadowolony. Solidny, codziennie noszę go w plecaku,
    który czasami zdarza mi się rzucić, przygnieść itp. Komputer spadł ze
    stołu i nadal działa. Na nowej baterii wytrzymuje prawie 4 godziny przy
    minimalnym obciążeniu. Jest cichy i w idle nie grzeje się. Ale gdy
    procesor dostaje coś konkretnego do policzenia - potrafi przysmażyć jajka.
    Wady to kiepska karta dźwiękowa i kiepska matryca - czerń mało czarna,
    nieduże kąty patrzenia, itp. Nie dla koneserów audiowizualnych ;)

  • 8. Data: 2009-03-20 09:37:21
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w
    wiadomości news:49c2ae53$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > wypasiona toske R :)
    > Piekny notebook.
    > Design ibm'a jest jak nowe koscioly w PL z blachy falistej ;)

    tyle tylko że 10 letni lapek nadal działa bez problemów ...

  • 9. Data: 2009-03-20 10:50:32
    Od: "topek " <t...@g...pl>

> [...]
    > Wady to kiepska karta dźwiękowa i kiepska matryca - czerń mało czarna,
    > nieduże kąty patrzenia, itp. Nie dla koneserów audiowizualnych ;)
    No tak :)
    Trudno, zeby nie mial wad.
    Za te pieniadze, raczej nic fajniejszego (malego) sie nie kupi.

    Dzieki za post

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 10. Data: 2009-03-20 10:59:38
    Od: "topek " <t...@g...pl>

> [...]
    > Mam (wlasciwie mialem) pod opieka 1 taka sztuke - zareklamowali go Pani
    > dyrektor, ze miesci sie do damskiej torebki, wiec kupila :)
    Dell X1 jest w cenie toski R100/R200 a toska wyglada 5x lepiej i gdybym mial
    brac w tej cenie to wybral bym toshibe :)

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy