  • 11. Data: 2012-11-15 22:15:34
    Temat: Re: podkładki pod tablice rejestracyjne pms
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > Posiadam do oddania 4 nowe podkładki pod tablice rejestracyjne sygnowane
    > pl.misc.samochody i logo pms, rok wydania około 2004

    Łyknąłbym dwie sztuki, jeśli jeszcze starczyło :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 12. Data: 2012-11-15 22:20:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 15 Nov 2012 20:57:06 +0100, Filip <b...@m...pl> wrote:

    >Po co to i do czego?

    Skracają drogę hamowania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-11-15 22:45:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-15, t? <t?> wrote:

    > Próbowałem klejem WIKOL, ale nie trzymał. Co zrobiłem źle?

    Pewnie dlatego, ze wysmarowales wczesniej smarem miedziowym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-11-15 23:46:49
    Od: tÎż

    AZ wrote:

    > Pewnie dlatego, ze wysmarowales wczesniej smarem miedziowym.

    Nie, smarem miedziowym smaruję tylko prącie!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2012-11-16 09:58:37
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym dwie łyknął, odzyskałbym 2 szt. które rok czy dwa lata temu
    > oddałem nieodpłatnie Tatianie vel. Xena :)

    ok, rezerwuję 2 sztuki

  • 16. Data: 2012-11-16 10:00:21
    Temat: Re: podk?adki pod tablice rejestracyjne pms
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:50a54424$0$1231

    > No to ja bym przytulił.
    > Znamy się, a jakże :-) I z Wawy jestem jak wiesz.

    Oczywiście Seco, rezerwuję 2 sztuki

    Jerzu i Seco, puście do mnie maila na adres http://arbiter.pl/zdjecie/9933 i
    się umowimy

    mi pasuje np niedziela lub w tygodniu

  • 17. Data: 2012-11-16 10:05:48
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    wyglądają tak
    http://www.arbiter.pl/zdjecie/18600

  • 18. Data: 2012-11-16 10:18:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-16, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    > wygl?daj? tak
    > http://www.arbiter.pl/zdjecie/18600

    A ludzie na ulicy pomysla ze debil adres od tylu napisal ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-11-16 14:37:07
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2012-11-15 18:03, Arbiter pisze:
    > Możecie mi wytłumaczyć dlaczego używacie podkładki pod tablice rejestracyjne?

    Podkładkę zazwyczaj łatwo przykręcić. Tablicę po wyjściu z WK niekoniecznie bez
    wiertarki.

    X.

  • 20. Data: 2012-11-16 21:17:02
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-16 14:37, Mariusz Wozniak pisze:

    > Podkładkę zazwyczaj łatwo przykręcić.

    Czyli 99,99% użyszkodników to śmierdzące lenie, bo łatwiej przykręcić?

    > Tablicę po wyjściu z WK
    > niekoniecznie bez wiertarki.

    Więc po co przykręcać, skoro potrzebna wiertarka? Nie mógłby każdy
    przyklejać? Tak jak to robią w wielu krajach? Ja mam przyklejoną z
    przodu i z tyłu i nie da się jej oderwać, złodziej też jej nie wyrwie.