  • 1. Data: 2015-10-25 12:04:48
    Temat: 25 października
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to już druga ważna data, po 2004 05 01
    decydujemy dziś,
    czy zaczną kierować nami moderatorzy elektrody...

  • 2. Data: 2015-10-25 13:03:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na razie cofnalem czas. Ale chyba za malo żeby to jakiś wpływ miało na to o czym
    napisales. Poza tym dalej nie wiem czy spalem godzinę krócej czy dłużej.

  • 3. Data: 2015-10-25 15:39:32
    Temat: Re: 25 października
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak nie wiesz, to pewnie Cię już oszukali...

  • 4. Data: 2015-10-27 17:07:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to mandziejewicz i kasta moderatorzy elektrody [R] wygrali czy nie? Ktoś
    tu wie?

    można mieć nadzieje, że młodzi przestaną się bać ostrych pojebów i
    zaczną się interesować...

    i nie chodzi tu o to, że ponoć moje portale są słabe...

  • 5. Data: 2015-10-28 16:42:08
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    oooooooooooooo sitwa powska na grupie...
    kolesie poświęcili pisowskiego frajera, coby mandziejewicz i kumple
    mogli z dupy strzelać...
    no ładnie...