  • 1. Data: 2014-12-10 01:48:53
    Temat: pojedyncze backpane do sata
    Od: marek <marek@>

    Mam obudowę backpane do dysków scsi i chciałbym ją przerobić na SATA.
    Gdzieś kiedyś widziałem przejściówki, które można było wykorzystać do
    zrobienia we własnym zakresie całej ścianki złącz oczywiście sposobem
    domowym. Zaleta podstawowa: działało jak obudowa hot-swap za grube
    pieniądze. Nie wiecie gdzie można takie przejściówki kupić bo nie
    potrafię znaleźć?

    Marek

  • 2. Data: 2014-12-10 11:06:22
    Temat: Re: pojedyncze backpane do sata
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-10 01:48, marek pisze:
> [...]
    > domowym. Zaleta podstawowa: działało jak obudowa hot-swap za grube
    > pieniądze. Nie wiecie gdzie można takie przejściówki kupić bo nie

    google wyłączyli ? 2 sec i masz:

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=scsi+to
    +sata+adapter

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-12-10 14:07:20
    Od: marek <marek@>

    On 10.12.2014 11:06, Chris wrote:

    > google wyłączyli ? 2 sec i masz:
    >
    > http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=scsi+to
    +sata+adapter

    Nie bardzo wiem co mi chcesz wskazać.. Nie potrzebuję adaptera
    SCSI-SATA. Potrzebuję samego modułu SATA ze złączem aby z kilku takich
    zrobić normalny backplane dla kilku dysków i zastąpić nim istniejący dla
    SCSI.

    Marek

  • 4. Data: 2014-12-10 16:49:16
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2014-12-10 o 01:48, marek pisze:
> [...]
    > domowym. Zaleta podstawowa: działało jak obudowa hot-swap za grube
    > pieniądze. Nie wiecie gdzie można takie przejściówki kupić bo nie

    Obawiam się że może być ciężko, chyba że producent przewidział taką
    opcję. Np. u mnie w serwerze (obudowa Chenbro) dostępne są backplane'y
    SCSI i SAS/SATA. Nie sądzę by backplane'y były kompatybilne pomiędzy
    różnymi produktami.
    Proponuję żebyś poszukał na stronie producenta jakie są dostępne opcje.

    --
    pozdrawiam
    Piotr