  • 21. Data: 2013-12-09 20:44:15
    Temat: Re: pojemność akumulatorków w lampkach LED.
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 12/09/2013 12:27 PM, DJ wrote:

    > Generalnie ta opcja jest najrozsądniejsza, tylko jak trafić na Samsung,
    > a nie na klocka z koszulką Samsung? Też trochę ruletka.

    Jeżeli chcesz 'ekonomicznie', to widziałem na Allegro aukcję gościa,
    który deklaruje, że pojedyncze sztuki ogniw z demontażu może sprawdzić
    porządną ładowarką z pomiarem pojemności (imax b6).

    I na początek radzę się również wyposażyć w podobną ładowarkę (u
    Chińczyków koszt od ok. $20, a ładuje i balansuje wszystko).

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 22. Data: 2013-12-09 23:37:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:l83u0a$379$1@speranza.aioe.org...
    > Do malucha idzie wsadzić silnik od seicento bodajże, czy to oznacza że się je
    > w nich stosuje?

    ja pisze o gotowych zamiennikach baterii sprzedawanych raczej w
    ilosciach sporo wiekszych niz oryginaly nie o pojedynczych ogniwach

    www.ebay.pl/itm/310807164899 jak myslisz jakie ogniwa znajdziesz
    w takiej baterii?

    --
    http://db.org.pl/

  • 23. Data: 2013-12-09 23:42:15
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marek Wodzinski" <m...@O...mamy.to> wrote in message
> [...]
    > I na początek radzę się również wyposażyć w podobną ładowarkę (u Chińczyków
    > koszt od ok. $20, a ładuje i balansuje wszystko).

    tez trzeba uwazac

    http://hackaday.com/2013/09/16/modifying-a-knock-off
    -battery-charger-to-be-safer/

    --
    http://db.org.pl/

  • 24. Data: 2013-12-10 09:16:02
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > za podobną cenę nie można kupić akumulatorków w Batimexie?
    > Chyba jednak po prostu łatwiej reklamować w Polsce niż w Chinach...

    Sprzedają chyba taki sam szajs. Rok temu kupiłem u nich baterię BL-5C do
    starej Nokii. Coś mi się wydawało, że powinienem rzadziej ładować.
    Miesiąc temu już musiałem ładować codziennie i nie mogłem przeprowadzić
    nawet 10 minutowej rozmowy. Myślałem, że może telefon zawilgł, ma jakieś
    upływy, czy antena nie styka i wali pełną moc. Wróciłem do oryginalnej z
    tego telefonu baterii, co ma już z 5 lat, ostatni rok przeleżała
    naładowana na półce. I co? Gadam z godzinę na jednym ładowaniu.
    No i teraz co można zarzucić? Trzeba by od nowości monitorować pojemność
    jakimś urządzeniem i przed upływem okresu gwarancji próbować w jakiś
    sposób reklamować. Tyle, że nie wiadomo co ta nadrukowana pojemność
    oznacza, bo nie ma pełnej specyfikacji do tanich ogniw. Może się okazać,
    że początkowa deklarowana pojemność jest podana +/- 20%, w ciągu roku
    spada o 70% i jest to 'naturalne' zużycie.

    --
    Michał

  • 25. Data: 2013-12-10 23:09:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:l87shp$u1j$1@speranza.aioe.org...
    > To mi wygląda na domową regenerację baterii, może wsadził dobre a może nie.

    domowa regeneracje? chinczycy trzaskaja tego miliony sztuk

    http://www.ebay.ie/sch/Laptop-Batteries-/14295/i.htm
    l?_from=R40&LH_BIN=1&LH_ItemCondition=3&_sop=15&_nkw
    =laptop+battery+replacement&_pgn=4&_skc=150&rt=nc

    --
    http://db.org.pl/

  • 26. Data: 2013-12-11 00:28:23
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    > www.ebay.pl/itm/310807164899 jak myslisz jakie ogniwa znajdziesz
    > w takiej baterii?

    Jakie by nie były - i tak kogoś ostro pogięło z ceną...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    P,NMSP...

  • 27. Data: 2013-12-11 22:39:24
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message
    > Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    > Jakie by nie były - i tak kogoś ostro pogięło z ceną...

    w momencie kiedy wysylalem nie bylo trojki na poczatku - $14,69

    prawdopodobnie czekaja informacje o dostawie wiec ustawiaja
    zaporowa cene zeby nie placic za zakonczenie i ponowne wystawienie
    aukcji (ew. blad lub ustawianie ceny na podstawie ilosci odwiedzin ;) )

    --
    http://db.org.pl/

  • 28. Data: 2013-12-11 23:31:20
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Sprzedają chyba taki sam szajs. Rok temu kupiłem u nich baterię BL-5C do
    > starej Nokii. Coś mi się wydawało, że powinienem rzadziej ładować.

    Szajs szajsem, ale mało, drogi jeszcze. Chciałem kiedyś do stareńkiego
    Gateway'a wymienić ogniwa, bo bateria już nie trzy-miała, znajomy u nich
    spytał, to cenę jaką mi zaśpiewał, wydałbym na drugiego takiego Gateway'a i
    jeszcze by mi zostało. Słusznie widać odpuściłem, choć to mi dziwnie
    wygląda, aby firma istniejąca nie od wczoraj, handlowała głównie szajsem,
    drogim szajsem...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 29. Data: 2013-12-12 18:09:05
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > w momencie kiedy wysylalem nie bylo trojki na poczatku - $14,69

    Tym dziwniejsze...

    > prawdopodobnie czekaja informacje o dostawie wiec ustawiaja
    > zaporowa cene zeby nie placic za zakonczenie i ponowne wystawienie

    Gównią w rzeźbie...

    > aukcji (ew. blad lub ustawianie ceny na podstawie ilosci odwiedzin ;) )

    Osobliwy i baaardzo wizerunkowy błąd! A jak znam życie, znajdą się tacy, co
    tyle zapłacą :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 30. Data: 2013-12-17 13:02:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ToMasz napisał(a) :
    > Inna ciekawostka. to samo ogniwo ultrafire z ebaya - 500ma - 40 minut!!

    Kupiłem UltraFire 3000mAh. W zasadzie to były one gratis do
    ładowarki. Test 1/20C wykazał... 980mAh, a dla drugiego ogniwa
    1120mAh. No ultrafire to one mi nie zrobią ;-)

    > ale powiedzcie mi proszę jak są mierzone pojemności tych
    > akumulatorków,

    mAh napisane na chińskich produktach oznacza skrót od mili Amdżeng
    hours. Gdzie 1 Amdżeng = 1/5 ampera. Tak więc akumulatorki są w
    pełni wartościowe i zgodne z ChN.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600