  • Data: 2009-01-03 01:13:56
    Temat: pokrowce i dekielki na m42
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znacie jakiegoś dobrego dilera pokrowców/etui i dekielków dla obiektywów m42?
    Odebrałem dzisiaj Pancolara 50mm F/1.8, bardzo mi się podoba, ale nie miał żadnych
    dekielków.
    Myślałem, że ten od Heliosa będzie pasował, ale nic z tego.
    Jak odkryć które dekielki będą pasować do którego obiektywu? Czy zostają filtry
    UV zamiast dekielków?
    Takie rzeczy raczej nie muszą być dobrej jakości, muszą tylko pasować - skąd je
    kupić by nie płacić jak za oryginalne antyki?