  • 1. Data: 2013-12-10 17:24:08
    Temat: polaroid do robienia zdjęć turystom
    Od: Pawel <p...@g...com>

    Witam
    Zamierzam robić zdjęcia turystom w górach z moim eksponatem misiem polarnym.
    Zdjęcie ma być gotowe w kilka minut i o wymiarach min. 10x15cm
    Powiedzcie który sprzęt najlepiej się do tego nadaje.
    Czy Polaroid który drukuje od razu zdjęcia lub inny zestaw aparat + drukarka.
    Budżet do 3000zł.
    A może mieszka ktoś z Was w Zakopanym i mógłby zobaczyć czym tam robią zdjęcia.

    pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2013-12-10 17:45:39
    Temat: Re: polaroid do robienia zdjęć turystom
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 10-12-2013 17:24, Pawel pisze:
> [...]
    > Budżet do 3000zł.
    > A może mieszka ktoś z Was w Zakopanym i mógłby zobaczyć czym tam robią zdjęcia.

    A może byle jaki "instant" (domyślnie 1 zdjęcie) + dobra cyfra do
    portretów i zdjęcia (np. 3) wysyłane wieczorem na podane e-maile?

    --
    *Zakopanem!

  • 3. Data: 2013-12-10 18:39:25
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-12-10 17:45, Zakonspirowany pisze:
    > A może byle jaki "instant" (domyślnie 1 zdjęcie) + dobra cyfra do
    > portretów i zdjęcia (np. 3) wysyłane wieczorem na podane e-maile?

    BARDZO dobry pomysł. Strzelasz fotę i ślesz na podany e-mail - zawsze mi
    tego brakowało. Do tego ewentualnie (dla starszych kuracjuszy) pierwsza
    z brzegu drukarka kolorowa i jechane.
    pwz

  • 4. Data: 2013-12-10 19:01:17
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik pwz napisał:

    > BARDZO dobry pomysł. Strzelasz fotę i ślesz na podany e-mail - zawsze mi
    > tego brakowało. Do tego ewentualnie (dla starszych kuracjuszy) pierwsza
    > z brzegu drukarka kolorowa i jechane.

    taaa i z zdjecie jak z gazety...

    do drukowania zdjec to jednak trza miec lepsza drukarke z lpeszymi
    tuszami i lepszym papierem

  • 5. Data: 2013-12-10 19:10:43
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-12-10 17:24, Pawel pisze:
> [...]
    > Budżet do 3000zł.
    > A może mieszka ktoś z Was w Zakopanym i mógłby zobaczyć czym tam robią zdjęcia.

    W Tatrach, ale po drugiej stronie granicy, widziałem faceta
    pstrykającego ludzi na wyciągu. Miał kartę WiFi i kolegę przy wyjściu z
    laptopem i drukarką. Bardzo sprawnie to działało.

    Pozdrawiam,
    Paweł
    :-)

  • 6. Data: 2013-12-10 19:34:48
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2013-12-10 17:24, Pawel pisze:
    .
    > Czy Polaroid który drukuje od razu zdjęcia lub inny zestaw aparat + drukarka.
    > Budżet do 3000zł.

    Zainteresuj się drukarkami Canon Selphy, do nich opcjonalnie można
    włożyć akumulator. Koszt wydruku około 1,30 zł/zdjęcie. Jakość bardzo
    dobra - druk termosublimacyjny.

  • 7. Data: 2013-12-10 22:46:56
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-10 18:39, pwz pisze:

> [...]
    brakowało. Do tego
    > ewentualnie (dla starszych kuracjuszy) pierwsza z brzegu drukarka kolorowa i

    Przy wyciągu w Białce Tatrzańskiej robią zdjęcia, które można
    obejrzeć na monitorze. Jak się podoba, drukują i można sobie
    kupić (chyba za 10 złotych). Kupiłem i dodatkowo miałem przy sobie
    pendriva, poprosiłem o skopiowanie i dostałem (ale tylko zdjęcie
    z "logo" - napisem).

    Przy innym wyciągu robili zdjęcia na dole, a obejrzeć je i zamówić
    odbitkę można było u góry - mieli łączność i na bieżąco przesyłali
    zdjęcia.

    P.

  • 8. Data: 2013-12-11 01:40:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-12-11 01:45:17
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > taaa i z zdjecie jak z gazety...
    >
    > do drukowania zdjec to jednak trza miec lepsza drukarke z lpeszymi
    > tuszami i lepszym papierem

    Tani i dobry papier fotograficzny świecący czy matowy możesz kupić na
    Allegro. Lepszy jest matowy bo nie "świci"

    Można także wydrukować 2 zdjęcia na zwykłym A4 przeciąć i włożyć do
    albumiku. Mało widać, że to zwykły papier, zresztą na zwykłym papierze
    lepsze zdjęcia się drukują.
    Takie czy siakie, zawsze jakaś pamiątka jest.

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-12-11 10:22:13
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-12-10 19:10, Paweł Pawłowicz pisze:

    > W Tatrach, ale po drugiej stronie granicy, widziałem faceta
    > pstrykającego ludzi na wyciągu. Miał kartę WiFi i kolegę przy wyjściu z
    > laptopem i drukarką. Bardzo sprawnie to działało.

    W 1965r. byłem pierwszy raz na spływie Dunajcem. Startował wtedy spod
    zamku w Niedzicy. Roblili tam zdjęcia ludziom na tratwach, a jak się
    wysiadało z tratw w Szczawnicy, to były już gotowe do odbioru. Bardzo
    sprawnie to działało :)