  • 11. Data: 2018-03-10 14:16:42
    Temat: Re: polska fabryka
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 8 Mar 2018 11:28:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale co znaczy "trzeba bylo" ?
    > Fabryka byla i jest wlasnoscia GM, i to on decyduje co ma kupic a co
    > sprzedac.

    Oczywiście, ale w świetle tego że fabryka produkowała Ople, które jako
    markę GM sprzedał, pytanie jaki teraz jest na to pomysł.

    Bo może gdyby GM chciał sprzedać fabrykę, razem z licencją choćby na
    podwozie z układem napędowym jakiejś poprzedniej Astry, to takie coś
    mogłoby zadziałać.

    W każdym razie tak chyba startowało Daewoo w Korei.

  • 12. Data: 2018-03-10 15:53:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2018 14:16:42 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Oczywiście, ale w świetle tego że fabryka produkowała Ople, które jako
    > markę GM sprzedał, pytanie jaki teraz jest na to pomysł.

    GM tego nie sprzedal wraz z fabrykami ?
    Czy tylko niemieckie fabryki ?

    > Bo może gdyby GM chciał sprzedać fabrykę, razem z licencją choćby na
    > podwozie z układem napędowym jakiejś poprzedniej Astry, to takie coś
    > mogłoby zadziałać.

    Moze, ale IMO - musi chciec sprzedac.
    Albo najpierw pozwolic mu ludzi zwolnic i odprawy wyplacic ... ale oni
    pewnie nieglupi, kredyt zaciagna, a potem niech sie syndyk meczy :-)

    J.

  • 13. Data: 2018-04-06 19:05:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Tak więc szykować się do podwyżki cen paliw, a za tą podwyżką na
    > podwyżki wszystkiego, bo ceny wszystkich produktów i usług są
    > zależne od cen paliw.

    Nie kłam. ;-) Słyszałem w radio ze rzad powiedział ze pomimo nowego
    podatku w kwocie ok 10 gr na litrze klienci nie odczuja tego. Czyli na
    stacji nei zdrozeje.
    Taki cud gospodarczy. Zastanawiam sie tylko dlaczego skoro tak sie da to
    nie dorzuca z 50gr tegoz podatku... Byloby wiecej w budzecie a skoro
    klient nie poczuje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona