  • 1. Data: 2018-03-07 15:19:59
    Temat: Wycie podczas przyspieszania zmiany biegow(automat)
    Od: lukasnio <l...@g...com>

    witam

    podczas przyspieszania, zmiany biegów cos wyje (mam tiptronick) skrzynia
    nie szarpie ani nic, wiec nie wiem czy to skrzynia

    ponizej filmik, to to moze byc ? ( na zimnym bardziej to słychac, jak
    sie rozgrzeje troche ciszej )

    https://www.youtube.com/watch?v=jXPE2naZ9K4

  • 2. Data: 2018-03-07 21:32:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 7 Mar 2018 15:19:59 +0100, lukasnio napisał(a):

> [...]
    > nie szarpie ani nic, wiec nie wiem czy to skrzynia
    >
    > ponizej filmik, to to moze byc ? ( na zimnym bardziej to słychac, jak

    Szkoda że na filmie nie ma też obrotomierza.

    Jeśli wyje równo z obrotami, to pewnie to hydrokinetyczne sprzęgło
    (zwłaszcza jeśli wyje bardziej podczas zmiany biegów, a mniej przy jeździe
    bez zmiany biegu). Albo jakieś łożyska w tej okolicy.

    Jeśli to się zmienia z biegami, ale nie wyje równo ze zmianą obrotów, to
    może być łożysko któregoś biegu - jeśli jest jeden bieg na którym przestaje
    wyć, to to jest właśnie ten winny bieg.

  • 3. Data: 2018-03-08 06:06:29
    Od: lukasnio <l...@g...com>

    W dniu 2018-03-07 o 21:32, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > może być łożysko któregoś biegu - jeśli jest jeden bieg na którym przestaje

    najbardziej to slychac przy pierwszych biegach 1,2,3 i jak sie samochod
    rozgrzeje to mniej slychac.
    jak czytalem to jakby byl uszkodzony konwerter to by samochod drzal a u
    mnie nic takiego nie ma