  • 1. Data: 2014-08-01 22:54:49
    Temat: polski akcent na liveleak'u
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    było?
    http://www.liveleak.com/view?i=d65_1406800975

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2014-08-03 08:28:06
    Temat: Re: polski akcent na liveleak'u
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-01 22:54, twardziejszy pisze:
    > było?
    > http://www.liveleak.com/view?i=d65_1406800975

    Co jest z tym motocyklista?
    Ja nie poprzestałbym na obsypaniu darnią, gdyby ktoś mnie grabiami okładał.

  • 3. Data: 2014-08-03 21:44:16
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 03.08.2014 08:28, Baczek pisze:

    > Co jest z tym motocyklista?
    > Ja nie poprzestałbym na obsypaniu darnią, gdyby ktoś mnie grabiami okładał.

    Przy odrobinie szczęścia podwóro jednorękiego stanie się nową mekką
    fanów off-roadu:)

  • 4. Data: 2014-08-03 23:10:14
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    >Przy odrobinie szczęścia podwóro jednorękiego stanie się nową mekką
    >fanów off-roadu:)

    Jak mowili starozytni rzymianie, na swojej lace jednoreki jest krolem
    a rozwydrzone szczyle niezabardzo...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2014-08-04 08:38:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.08.2014 21:44, twardziejszy pisze:

    > Przy odrobinie szczęścia podwóro jednorękiego stanie się nową mekką
    > fanów off-roadu:)

    Przy odrobinie szczęścia ktoś w końcu paru chuliganów jeżdżących po
    cudzych łąkach i sadach odstrzeli i się skończy rumakowanie.

    "Zabłądzili"... pociągnij za drugą, ta aż dzwoni...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 6. Data: 2014-08-04 09:33:34
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 08:38:46 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > "Zabłądzili"...

    ... i zapomnieli wgrac kawalek filmu z tego wczesniejszego bladzenia po polu goscia
    ;)

    WS