  • 1. Data: 2018-10-27 10:52:51
    Temat: polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Moze i bylo

    https://youtu.be/FFbzeqzAc1Q?t=450

    Ale doczekajcie do nastepnej scenki :-)

    Choc prawde mowiac ... tez mi sie zdarza. Bo to akurat wcale nie jest
    niebezpieczne.

    J.

  • 2. Data: 2018-10-27 11:11:28
    Temat: Re: polskie drogi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2018 o 10:52, J.F. pisze:

    > Moze i bylo
    >
    > https://youtu.be/FFbzeqzAc1Q?t=450
    >
    > Ale doczekajcie do nastepnej scenki :-)

    Liczyłem na to, że będzie wracał poganiany z drugiej strony przez tira;)

    Shrek

  • 3. Data: 2018-10-27 13:20:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 11:11:28 +0200, Shrek napisał(a):

    > Liczyłem na to, że będzie wracał poganiany z drugiej strony przez tira;)

    Tez liczylem ... chyba okazal sie sprtniejszy, skoro w tym miejscu
    autor ucial :-)

    Ale spojrz na kolejna scenke - tiry nie lepsze :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-10-27 13:22:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 27 Oct 2018 10:52:51 +0200, J.F.

    > Choc prawde mowiac ... tez mi sie zdarza. Bo to akurat wcale nie jest
    > niebezpieczne.

    To musi być niebezpieczne aby zatrzymanie było podstawne? Na skrzyżownaiu
    często też jest bezpiecznie -- też jeździsz wtedy na czerwieni? Poza tym
    jak się na wahadle pakują po czerwieni, to z drugiej strony ktoś będzie
    dłużej czekał. Co prawda zazwyczaj jest zapas bo wyliczonej jest dla
    określonej prędkości, a większość jedzie szybciej, ale kolizyjność to
    kwestia ilu się takich, co nie widzą niebezpieczeństwa, wpakuje na
    czerwieni.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-10-27 13:24:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 27 Oct 2018 13:20:23 +0200, J.F.

    > Tez liczylem ... chyba okazal sie sprtniejszy,
    > skoro w tym miejscu autor ucial :-)

    Może zjechał na pobocze a tam ufajdał sobie opony smołą. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2018-10-27 13:27:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tez liczylem ... chyba okazal sie sprtniejszy, skoro w tym miejscu
    > autor ucial :-)
    >
    > Ale spojrz na kolejna scenke - tiry nie lepsze :-)

    Duży może więcej.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2018-10-27 13:44:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2018 o 13:20, J.F. pisze:

    > Tez liczylem ... chyba okazal sie sprtniejszy, skoro w tym miejscu
    > autor ucial :-)
    >
    > Ale spojrz na kolejna scenke - tiry nie lepsze :-)

    A kto mówił, że lepsze? A swoją szosą to pokazuje to że debilnie są te
    światła poustawiane.

    Shrek

  • 8. Data: 2018-10-27 14:19:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 13:22:34 +0200, Myjk napisał(a):
    > Sat, 27 Oct 2018 10:52:51 +0200, J.F.
    >
    > To musi być niebezpieczne aby zatrzymanie było podstawne? Na skrzyżownaiu
    > często też jest bezpiecznie -- też jeździsz wtedy na czerwieni?

    Skrzyzowanie to co innego - tam wjezdzaja z boku i nie patrza.

    A ja dogonie kolejke i wyjade jako ostatni ... przedostatni ...
    trzeci, piaty - patrzac po filmach :-)

    > Poza tym
    > jak się na wahadle pakują po czerwieni, to z drugiej strony ktoś będzie
    > dłużej czekał.

    O trzy sekundy. Razy piec ... dziesiec :-)

> [...]
    > określonej prędkości, a większość jedzie szybciej, ale kolizyjność to
    > kwestia ilu się takich, co nie widzą niebezpieczeństwa, wpakuje na

    Gdzies mi mignal film z drugiej strony - pali sie zielone, a z
    przeciwka jada i jada. Autor sie wciska i wciska ... usprawiedliwiony,
    ale troche bezmozg :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-10-27 14:52:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 27 Oct 2018 14:19:36 +0200, J.F.

    > Skrzyzowanie to co innego
    > - tam wjezdzaja z boku i nie patrza.

    No, usprawiedliwieni ale trochę besmusgi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2018-10-27 15:17:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 14:52:03 +0200, Myjk napisał(a):
    > Sat, 27 Oct 2018 14:19:36 +0200, J.F.
    >
    > No, usprawiedliwieni ale trochę besmusgi.

    Co prawda to prawda. A jak tam z boku szwagier tirem bedzie jechal ?
    Mimo zielonego trzeba sie zatrzymac, rozejrzec i dopiero wtedy jechac
    dalej.

    Ale na skrzyzowaniu takich bezmozgow pelno i trzeba wziac na nich
    poprawke, a na wahadelku prawie ich nie ma, to mozna wjezdzac na
    czerwonym - co doskonale widac na filmie :-)

    J.