  • 1. Data: 2018-10-26 19:35:41
    Temat: wypadki YT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=oLPrHuqhMmA

    ciekawe ...

    ... prawie jak w Rosji ?

    J.

  • 2. Data: 2018-10-26 19:58:21
    Temat: Re: wypadki YT
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-26 o 19:35, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=oLPrHuqhMmA
    >
    > ciekawe ...
    >
    > ... prawie jak w Rosji ?

    Żeś odkrył Amerykę...

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-10-26 20:35:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 26 Oct 2018 19:35:41 +0200, J.F. napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=oLPrHuqhMmA
    >
    > ciekawe ...
    >

    > ... prawie jak w Rosji ?
    >
    > J.

    Dobra kompilacja, ze trzech sytuacji jeszcze nie widziałem ;)

  • 4. Data: 2018-10-26 21:35:27
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-26 o 19:35, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=oLPrHuqhMmA
    >
    > ciekawe ...
    >
    > ... prawie jak w Rosji ?

    Hmmm... ja się czułem jak w skansenie. Stare, dawno obejrzane :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2018-10-26 21:53:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 26 Oct 2018 19:35:41 +0200, J.F.

    > ... prawie jak w Rosji ?

    No prawie. Pierwsza sytuacja pokazuje że warto mieć dobrą kamerę
    pozwalającą odczytać numery. Nawet jeśli przyda się raz w życiu to 200-400
    zł nie majątek.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2018-10-26 23:15:43
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 21:53, Myjk pisze:
    > Fri, 26 Oct 2018 19:35:41 +0200, J.F.

    > No prawie. Pierwsza sytuacja pokazuje że warto mieć dobrą kamerę
    > pozwalającą odczytać numery. Nawet jeśli przyda się raz w życiu to 200-400
    > zł nie majątek.

    Mnie taka kamera przydała się raz w życiu ... jak popełniłem błąd

  • 7. Data: 2018-10-27 01:53:43
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 października 2018 12:36:29 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=oLPrHuqhMmA
    >
    > ciekawe ...
    >

    > ... prawie jak w Rosji ?

    A to?
    https://youtu.be/Vb_fHVMF8EU?t=253
    do wybronienia czy kaplica?

  • 8. Data: 2018-10-27 07:05:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-10-2018 o 19:35, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=oLPrHuqhMmA
    >
    > ciekawe ...

    Nie bardzo.
    Myli Ci się grupa z wykopem, albo innymi miejscami do wrzucania linków.

  • 9. Data: 2018-10-27 09:59:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2018 o 01:53, s...@g...com pisze:

    > A to?
    > https://youtu.be/Vb_fHVMF8EU?t=253
    > do wybronienia czy kaplica?

    Kaplica. Trzeba trzymać odstęp i tyle - ze specjalną dedykacją dla tych
    co siedzą na dupie na autostadach "bo w razie czego różnica prędkości
    będzie minimalna". BTW - w ogóle nie widać stopów.

    Shrek

  • 10. Data: 2018-10-27 10:37:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 09:59:27 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kaplica. Trzeba trzymać odstęp i tyle - ze specjalną dedykacją dla tych
    > co siedzą na dupie na autostadach "bo w razie czego różnica prędkości
    > będzie minimalna".

    Ale wiesz - za minimalna roznice nalezy sie mandat 220, a za duza
    rachunek od adwokata, czasem utrata stanowiska, no i odsiadka w
    zawiasach jak sie zagapisz.

    A tu - odstep byl za duzy, skoro ten z przodu zdolal sie zatrzymac,
    zagapienie drobne chyba bylo ... wiec lepiej bylo trzymac odstep
    jeszcze wiekszy.

    Na autostradzie tez raczej nie widac takich co jada wprost na
    zderzaku, tylko wlasnie w niebezpiecznej odleglosci - za blisko na
    hamowanie, za daleko na ograniczenie skutkow :-)

    >BTW - w ogóle nie widać stopów.

    Jeden chyba spalony, ale drugi kamera wyraznie nagrala :-(

    Chyba, ze masz na mysli kolejna scenke z niebieskim vanem.

    J.