  • 11. Data: 2009-05-05 20:24:08
    Temat: Re: pompa wodna NTV 650 Reviere vs Deauville
    Od: Bart <s...@o...pl>

    > Pokrywy roznia sie tylko tym ze jedna ma srubke do spuszczania plynu z
    > ukladu a druga jej nie ma.

    znaczy pokrywa nie ma tu znaczenia. thx :)
    _______
    NTV 650

  • 12. Data: 2009-05-05 20:25:28
    Od: Bart <s...@o...pl>

    On 4 Maj, 19:04, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > Użytkownik "Bart" <s...@o...pl> napisał

    > Dolej wody destylowanej.

    hmmm, skłaniam się do Castrola Antifreeze NF (http://sklepy.allegro.pl/
    item607096049_castrol_antifreeze_nf_plyn_chlodniczy_
    koncentrat.html)

    _______
    NTV 650

  • 13. Data: 2009-05-06 14:42:32
    Od: a...@g...com

    On 5 Maj, 22:25, Bart <s...@o...pl> wrote:

    > hmmm, skłaniam się do Castrola Antifreeze NF (http://sklepy.allegro.pl/
    > item607096049_castrol_antifreeze_nf_plyn_chlodniczy_
    koncentrat.html)

    Jak lubisz przepłacać to czemu nie :-) Niektórzy to lubią tak: Castrol
    płyn hamulcowy, Castrol olej, Castrol spray do łańcucha, Castrol płyn
    chłodniczy i czują się lepiej ;-)

    A tak na poważnie nalej Orlenowego Petrygo Q 5L za 35zł.

    --
    Artur