  • 31. Data: 2012-04-18 08:12:26
    Temat: Re: pompowany kask (atrapa)
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 23:48:53 UTC+2 użytkownik morghul napisał:
    > Ale po złożeniu ma rozmiar orzeszka i tak a kosztuje pewnie tyle
    > co dziesięć chińskich. Moja propozycja skoro już każdy dorzuca
    > jakiś pomysł: allegro.pl/25013-i2262458933.html
    > Dorobić gumkę od gaci żeby wiatr nie zwiał i jak znalazł. No i
    > niezaprzeczalna zaleta: różne rozmiary i kolory!
    >
    > --
    >
    > morghul

    BTW jaka jest kara za jazdę bez kasku? I czy taki "kask" jak wyżej spowoduje
    obniżenie tej kary poprzez wygenerowanie uśmiechu u osoby kontrolującej.

    "Panie no przeca mam kask"

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 32. Data: 2012-04-18 11:59:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/17/2012 07:56 PM, siinski wrote:

    > A jak komuś uszy odstają?

    Podkleić taśmą.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-04-18 12:57:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Apr 2012 00:36:15 +0200 osobnik zwany __Maciek
    wystukał:

    > BTW czy polskie przepisy precyzują jaki ma być kask motocyklowy?

    oczywiście. Są odpowiednie warunki techniczne w rozporządzeniu

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 34. Data: 2012-04-19 17:00:31
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Idea takiego kasku jest fakju w strone policjantow, no chyba ze zrobi se
    > ten kask z jakiegos hypalonu ;)

    No i wątek nam zdechł, a pompowanego kasku jak nie było tak nie ma.

    MOze warto zamówić u chińczyków;))

  • 35. Data: 2012-04-19 17:14:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    ursyn pisze:

    > Headcap, braincap czy tam miska jak przedmówca napisał. Jeździ ktoś w czymś takim?
    Wygodne toto?

    Stosują to wypożyczalnie motocykli. Pamiętam, że będąc na Rodos
    wypożyczałem XT660 i dostałem taką miseczkę. Powyżej 90km/h pasek na
    szyi dość skutecznie odcina dopływ tlenu i krwi do tego co nazywam mózgiem.
    Czyli reasumując - to taki kit zmniejszający osiągi motocykla (do 34KM).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2012-04-19 19:34:11
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote:

    >No i wątek nam zdechł, a pompowanego kasku jak nie było tak nie ma.

    Zara, wroc, myslisz o takich sytuacjach, kiedy np. nie mozna wyjsc z
    domu z domu z dwoma kaskami a jednakowoz przydaloby sie?;)
    Tez miewam taki zgryz, jak cos wymyslisz to pochwal sie;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 37. Data: 2012-04-19 22:59:15
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości

    > Zara, wroc, myslisz o takich sytuacjach, kiedy np. nie mozna wyjsc z
    > domu z domu z dwoma kaskami a jednakowoz przydaloby sie?;)
    > Tez miewam taki zgryz, jak cos wymyslisz to pochwal sie;)

    jak juz z domu wychodzę i wiem ze bede potrzebował to zawsze moge wziac 2.
    Bardziej mam na mysli sytuacje - jestem w pracy, dzień się rozwija inaczej
    niż planowałem i np spotykam sie z żoną w mieście, jesteśmy w centrum i
    chcemy razem wrócić a tu kask tylko jeden. Dotychczas oddawałem kask żonie i
    kierowałem na przypał bez kasku. Więc w tej sytuacji wolę mieć pompowany
    kask niż nic