  • 1. Data: 2012-04-05 13:37:43
    Temat: pomysly na programy
    Od: Kacper Brodzki <k...@g...com>

    Witam!

    Od pewnego czasu zmagam się z nudą ucząc się nowych technik, które
    mają sprawić, że mój kod będzie lepszy. A więc czytam różne dobre
    zwyczaje, testy jednostkowe etc.
    Jednak ile można uczyć się wciąż, nie mogąc nigdzie zastosować tej
    wiedzy? I tu zwracam się do was drodzy internauci-programiści:
    potrzebuję pomysłów(raczej realnych ;))
    Liczę na waszą kreatywność, ponieważ ja już tu z nudy umieram.

    Pozdrawiam, Assa

  • 2. Data: 2012-04-05 15:11:45
    Temat: Re: pomysly na programy
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-05 13:37, Kacper Brodzki pisze:
> [...]
    > potrzebuję pomysłów(raczej realnych ;))
    > Liczę na waszą kreatywność, ponieważ ja już tu z nudy umieram.

    Znaczy się, że przyszedł czas na ćwiczenie kreatywności.

    A.

  • 3. Data: 2012-04-05 16:37:46
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 04:37:43 -0700 (PDT), Kacper Brodzki napisał(a):

> [...]
    > potrzebuję pomysłów(raczej realnych ;))
    > Liczę na waszą kreatywność, ponieważ ja już tu z nudy umieram.

    To nie jest takie proste. Właśnie o to chodzi, że pomysł to podstawa.
    Reszta to tylko klepanie. Jest scenariusz (pomysł) i reżyseria (klepanie).
    A scenariusz nie powstaje darmo.:)
    Jak obieasz mi, że jeżeli Twój program będzie się sprzedawać i 5% będzie
    dla mnie, to dam Ci pomysł.:)

  • 4. Data: 2012-04-05 18:04:23
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak nie masz co robić to może zacznij pisać tutoriale, na moją stronkę
    www...

  • 5. Data: 2012-04-05 18:05:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a tak bardziej poważnie, to potrzebuję programu pod windows którym odczytam
    pełen cylinder z dyskietki we flopie... wyzwanie nie?

  • 6. Data: 2012-04-05 18:09:36
    Od: Daniel Janus <n...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012, 15:37:46 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > A scenariusz nie powstaje darmo.:)
    > Jak obieasz mi, że jeżeli Twój program będzie się sprzedawać i 5% będzie

    Etam. Pomysły są tanie i bez realizacji nic nie warte.

    http://www.paulgraham.com/ideas.html

    W przypadku braku pomysłu wystarczy wejść na stronę Google Summer of Code, wybrać
    projekt który nas najbardziej interesuje, a potem przejrzeć rzeczy, które wymagają
    zrobienia. Warto nawet jak się nie jest studentem.

    --D.

  • 7. Data: 2012-04-05 18:19:35
    Od: Kacper Brodzki <k...@g...com>

    Skoro o pomysły tak trudno, to może warto tutaj je zapisać?
    To co na razie udało mi się wymyślić:
    -System zarządzania wersją,
    -interpreter wraz z językiem

  • 8. Data: 2012-04-05 18:39:13
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 5 Apr 2012 18:05:46 +0200, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >a tak bardziej poważnie, to potrzebuję programu pod windows którym odczytam
    >pełen cylinder z dyskietki we flopie... wyzwanie nie?

    Co to jest "we flopie"?...

    A.L.

  • 9. Data: 2012-04-05 18:59:39
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Co to jest "we flopie"?...

    ale umiesz czy nie umiesz, bo jak nie to szkoda moich wyjaśnień...

  • 10. Data: 2012-04-05 19:06:42
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 5 Apr 2012 18:59:39 +0200, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >ale umiesz czy nie umiesz, bo jak nie to szkoda moich wyjaśnień...

    Umiem. Za consulting biore 300 dolcow za godzine

    A.L.