  • 1. Data: 2012-04-05 10:58:01
    Temat: co jest lepsze java czy .net
    Od: " profesor fir" <f...@g...pl>

    vel co jest gorsze

    sam pisalem po kilka co najwyzej miesiecy w
    jednym i drugim totez nie za bardzo znam te
    'platformy' - osobiscie z tego co pamietam
    raczej java wydaje mi sie miec wiecej sensu,
    ciekaw bylbym jednak ew opini jakie sa
    praktyczne przewagi jednego nad drugim itp

  • 2. Data: 2012-04-05 12:24:24
    Temat: Re: co jest lepsze java czy .net
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 2012-04-05 10:58, profesor fir pisze:
> [...]
    > raczej java wydaje mi sie miec wiecej sensu,
    > ciekaw bylbym jednak ew opini jakie sa
    > praktyczne przewagi jednego nad drugim itp

    I jedno i drugie jest fajne i sensowne.

    td

  • 3. Data: 2012-04-05 13:44:18
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 08:58:01 +0000 (UTC), profesor fir napisał(a):

> [...]
    > raczej java wydaje mi sie miec wiecej sensu,
    > ciekaw bylbym jednak ew opini jakie sa
    > praktyczne przewagi jednego nad drugim itp

    A co jest lepsze, Opel czy Skoda, pies czy kot etc.?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2012-04-05 14:05:43
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-04-05, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:

    > A co jest lepsze, Opel czy Skoda, pies czy kot etc.?

    Masaj.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 5. Data: 2012-04-05 15:07:26
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    TOUDIdel <t...@o...pl> wrote:

    > I jedno i drugie jest fajne i sensowne.
    ... python+biblioteki, serio, o niebo lzejsze i bardziej latwe
    do dostosowania;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 6. Data: 2012-04-05 15:21:30
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 2012-04-05 15:07, Adam Przybyla pisze:
    > ... python+biblioteki, serio, o niebo lzejsze i bardziej latwe
    > do dostosowania;-) Z powazaniem
    > Adam Przybyla

    O gustach się nie dyskutuje. Poza tym wiem po sobie, że lepszym okiem
    patrzy się na technologie, które się zna, a te których się nie zna,
    wydają się jakieś dziwne ;)

    td

  • 7. Data: 2012-04-05 15:41:15
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > A co jest lepsze, Opel czy Skoda, pies czy kot etc.?

    psy są bardziej sensowne...

    M.

  • 8. Data: 2012-04-05 19:01:15
    Od: "t.o." <r...@w...pl>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > psy są bardziej sensowne...
    >
    > M.

    a taki jork, na przykład, już nie kot a jeszcze nie pies.

    tx

  • 9. Data: 2012-04-05 21:25:11
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2012-04-05 19:01, t.o. pisze:
    > Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > a taki jork, na przykład, już nie kot a jeszcze nie pies.
    No nie wiem - taki jork, na przykład, to rasa specjalnie wyhodowana do
    polowania na szczury. Ciekawe, prawda?
    Kto by pomyślał - nie jest to co prawda Jack Russell Terrier, ale "jork"
    to też terrier - z całą przypadłością o bogactwem charakteru terierów.

    --
    wloochacz

  • 10. Data: 2012-04-06 14:58:01
    Od: "t.o." <r...@w...pl>

    Użytkownik "wloochacz" <w...@n...gmail.spameromnie.com> napisał w
    wiadomości news:jlkriu$ma$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Kto by pomyślał - nie jest to co prawda Jack Russell Terrier, ale "jork"
    > to też terrier - z całą przypadłością o bogactwem charakteru terierów.

    to by się zgadzało z tym co napisałem, już nie kot (taki nakot bym napisał)
    a do psa mu jeszcze daleko (taki trochę podpies) :-))))

    tx