  • 1. Data: 2010-12-27 16:25:20
    Temat: [film] do przemyslenia...
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    ...po dzisiejszej jedzie po GOPie i kilku bardzo nieciekawych
    sytuacjach, prawie mnie na S1 TIR wkomponowal w barierki i to (jesli sie
    nagralo to wrzuce jutro film z kamery z auta), dwie lub trzy 100%
    czolowki na sliskiej waskiej jezdni, plus kilkunastu chyba jeszcze mocno
    swiatecznych albo juz sylwestrowych kierowcow :-( Na szczescie jestem w
    jednym kawalku i nie potrzebuje juz kawy do konca roku, wiadro
    adrenaliny zrobilo swoje - dzis jakis wysyp debili na drogach :-( Dla
    przypomnienia i do przemyslenia przed wyjazdami sylwestrowymi polecam
    stare juz filmiki - moze jednak komus cos rozjasnia w makowkach i
    uratuja komus zycie. Ufffffff - wyzalilem sie.
    http://www.youtube.com/watch?v=rkMaWKuxIzw&feature=r
    elated
    http://mcvice.wrzuta.pl/film/2aOfCDheP2i
    http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=r
    elated

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-12-27 16:29:24
    Temat: Re: [film] do przemyslenia...
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    Zapomnialem jeszcze o:
    http://fisu.wrzuta.pl/film/19NGZrf885E/tragiczne_wyp
    adki_drogowe
    http://fisu.wrzuta.pl/film/0SjO3nFgonI/tragiczne_wyp
    adki_samochodowe_2
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-12-27 18:04:01
    Temat: Re: do przemyslenia...
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć,

    Mieszkasz w Krakowie ? często tam bywam, jak zobaczą kogoś z
    rejestracją np. z Katowic to cuda się dzieją... żeby nie było - nie
    poruszam się jak ślimak. Myślę, że z Twoim wypadku też tak było.

  • 4. Data: 2010-12-27 18:09:49
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Cześć,

    > Mieszkasz w Krakowie ? często tam bywam, jak zobaczą kogoś z
    > rejestracją np. z Katowic to cuda się dzieją... żeby nie było - nie
    > poruszam się jak ślimak. Myślę, że z Twoim wypadku też tak było.

    Dziś rzeczywiście jakiś wysyp debilowatych ślimaków drogowych .... jadą
    lewym i środkiem tak 50-70 !!!! Niedzielni kierowcy ale prędkość o
    połowę mniejsza, bo przecie ZIMA. Tylko że droga czarna, można śmigać
    ile się da.

    Jutro jadę do Tarnowa (z Katowic), niestety nie mam jeszcze kamerki
    (dopiero w styczniu). Zazwyczaj tak co max 100 km coś się "trafia" -
    choć TIRowcy zawalidrogi chyba boją się tylko wypier... z roboty.
    Jednemu powiedziałem, że filmik do jego szefa wyślę. Cóż, kierowców u
    nas jeszcze trochę jest. A policja tylko kasuje ...

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 5. Data: 2010-12-27 18:24:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gabriel 'wilk'

> [...]
    > stare juz filmiki - moze jednak komus cos rozjasnia w makowkach i
    > uratuja komus zycie. Ufffffff - wyzalilem sie.

    Ja mam z kolei wrażenie, że wszystkich przymuliło jeszcze bardziej niż
    zwykle. Skoro nie ogarniasz jazdy samochodem, to może czas odłożyć
    kluczyki do szuflady?

    > http://www.youtube.com/watch?v=rkMaWKuxIzw&feature=r
    elated
    > http://mcvice.wrzuta.pl/film/2aOfCDheP2i

    Jedyne co dobre w tych filmach to kawałek w tle (ZTCP Evanescence --
    Immortal).

    > http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=r
    elated

    To jakiś pijany chyba jechał...

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-12-27 18:33:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gabriel 'wilk'

    > Zapomnialem jeszcze o:
    > http://fisu.wrzuta.pl/film/19NGZrf885E/tragiczne_wyp
    adki_drogowe
    > http://fisu.wrzuta.pl/film/0SjO3nFgonI/tragiczne_wyp
    adki_samochodowe_2

    Ale nudy... polecam coś ciekawszego:
    http://www.youtube.com/watch?v=y5Rv-jvva_8 (i kolejne części)

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-12-27 19:06:56
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 18:04, Mateusz pisze:
> [...]
    > rejestracją np. z Katowic to cuda się dzieją... żeby nie było - nie
    > poruszam się jak ślimak. Myślę, że z Twoim wypadku też tak było.
    Nie, mieszkam w Jaworznie :-) Duzo jezdze wiec mnie nie dziwia sytuacje
    na drogach ale dzis to juz jakies armagedon byl-mysle, ze to z powodu
    swiat itp
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-12-27 19:12:08
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    to pisze:
    > begin Gabriel 'wilk'

    adki_drogowe
    adki_samochodowe_2

    > Ale nudy... polecam coś ciekawszego:
    > http://www.youtube.com/watch?v=y5Rv-jvva_8 (i kolejne części)

    Do konca mialem nadzieje ze sie rozwali i zabije - niestety zawiodlem
    sie. Przy okazji zeby byla jasnosc - jesli widze w lusterku takiego
    glupka, od razu zajezdzam mu droge i nie pozwalam na takie manewry.
    W razie W, to on jedzie niezgodnie z przepisami i nie musze go widziec
    przy jego predkosci poruszania sie :D

    Pozdrawiam - Darek.

  • 9. Data: 2010-12-27 19:12:54
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 18:24, to pisze:
    > begin Gabriel 'wilk'

    > Ja mam z kolei wrażenie, że wszystkich przymuliło jeszcze bardziej niż
    > zwykle. Skoro nie ogarniasz jazdy samochodem, to może czas odłożyć
    > kluczyki do szuflady?
    No to mnie rozbawiles :-)
    Mam nadzieje, ze filmik z kamerki wew. sie nagral i dobrze widac cala
    sytuacje z TIRem - sprawdze jutro bo dzis nie chce mi sie isc do auta
    elated

    > Jedyne co dobre w tych filmach to kawałek w tle (ZTCP Evanescence --
    > Immortal).
    Kawalek zacny. Ech widac sa tacy jak Ty do ktorych nic nie dociera :-(
    elated

    > To jakiś pijany chyba jechał...
    Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a
    moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-12-27 19:13:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-27 19:12, news-gazeta pisze:

> [...]
    > sie. Przy okazji zeby byla jasnosc - jesli widze w lusterku takiego
    > glupka, od razu zajezdzam mu droge i nie pozwalam na takie manewry.

    Walker - Texas Ranger to przy tobie pikuś, widzę.

    > W razie W, to on jedzie niezgodnie z przepisami i nie musze go widziec
    > przy jego predkosci poruszania sie :D

    Ciekawe czy to samo powiesz mając kawałek kierownicy pomiędzy żebrami, a
    szybę w zębach leżącej za przednim siedzeniem głowy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl