  • 1. Data: 2009-01-14 16:46:41
    Temat: Chwila oddechu...
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Czyli 'Jak się pakować na olimpiadę w Pekinie'
    < http://www.vincentlaforet.com/Gear/ >

    Oraz nowa zabaweczka która przy okazji wpadła mi w oko :)
    < http://blog.vincentlaforet.com/2008/12/19/the-red-ca
    non/ >

    Sławek (dzisiejszy post sponsoruje temperatura 38°)
    --
    ________
    _/ __/ __/ If it doesn't move, eat it. If it moves, kill it. Then eat it.

  • 2. Data: 2009-01-14 18:00:28
    Temat: Re: Chwila oddechu...
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> napisał w wiadomości

    > Oraz nowa zabaweczka która przy okazji wpadła mi w oko :)
    > < http://blog.vincentlaforet.com/2008/12/19/the-red-ca
    non/ >

    Eeee te redy to jakaś ściema jest :-)
    tomekk

  • 3. Data: 2009-01-14 21:16:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sławomir Szczyrba pisze:
    > Czyli 'Jak się pakować na olimpiadę w Pekinie'
    > < http://www.vincentlaforet.com/Gear/ >
    >
    > Oraz nowa zabaweczka która przy okazji wpadła mi w oko :)
> [...]

    O, jaka ładna, poręczna spaceróweczka ;)

  • 4. Data: 2009-01-14 22:24:22
    Od: Colos <c...@a...pl>

    Sławomir Szczyrba pisze:
> [...]
    > < http://blog.vincentlaforet.com/2008/12/19/the-red-ca
    non/ >

    > Sławek (dzisiejszy post sponsoruje temperatura 38°)

    już było
    foty robione Nikonem D3