  • 1. Data: 2005-06-28 09:35:33
    Temat: przeniesienie domeny od domainassistance do netart
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    Witam,

    czy ktos miał kiedyś jakies problemy przy przenoszeniu domeny z agnat do
    netartu?
    chce kilka wazniejszych dla mnie domen przeniesc do netartu i sie
    zastanawiam czy agnat nie sprawi problemow.

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 2. Data: 2005-06-28 17:30:06
    Od: "Karol Dudek" <a...@a...time>

    > czy ktos miał kiedyś jakies problemy przy przenoszeniu domeny z agnat do
    > netartu?
    > chce kilka wazniejszych dla mnie domen przeniesc do netartu i sie
    > zastanawiam czy agnat nie sprawi problemow.

    Ja przenosiłem z agnat do netart domenę. Nie wiem czy to zbieg okoliczności
    czy nie, ale musiałem przefaksować do agnat formularz autoryzacji ze trzy
    razy. :-) Bo za pierwszym i za drugim razem jak przefaksowałem (na 100%
    dotarło) bo dostałem potwierdzenie to pani z agnat, mówi że nie ma ode mnie
    żadnego formularza. No dobra ale nie ma co narzekać, dostałem autinfo i
    transfer domen do netart bezproblemowo. I jak narazie nie mam na co
    narzekać, wszystko można ustawiać w panelu (panel bardzo przejrzysty).
    Druga sprawa dotycząca firmy agnat. Jakiś tydzień temu pani z tej właśnie
    firmy dzwoni do mnie że, nie opłaciłem domeny i że muszą ją usunąć jeśli nie
    zapłacę. To pani wytłumaczyłem, że już domena jest dawno przetransferowana
    do netart i że nie jestem związany w żaden sposób z firmą agnat. I tym samym
    nie musze opłacać czegokolwiek, pani posiedziała chwilę i potwierdziła.

    --
    Karol Dudek

  • 3. Data: 2005-06-29 18:11:52
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    > Ja przenosiłem z agnat do netart domenę. Nie wiem czy to zbieg okoliczności
    > czy nie, ale musiałem przefaksować do agnat formularz autoryzacji ze trzy
    mam troche głupie pytanie, właśnie szukam i skąd wyklikać formularz
    autoryzacji? :)

    --
    pozdros
    icek