  • 11. Data: 2014-02-21 23:49:06
    Temat: Re: pozbyć się złomu z parkingu
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    > Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Oczywiście legalnie.

    U mnie pod blokiem parkowały takie dwa. Mnie to wisiało, bo mam garaż, ale
    reszcie osób widać nie, bo wzięli i notorycznie zaginali gościowi z obu
    stron tablice rejestracyjne. Po którymś tam zagięciu tablica się złamała -
    i nie bylo sensu lecieć po wtórnik. Taniej było zezłomować.

  • 12. Data: 2014-02-21 23:50:27
    Od: tá´Ź

    ww wrote:

    > Niektórzy się jednak
    > nie bali (w tym ja) i mu tam wjeżdzali. No to teraz jak wyjeżdza swoim
    > drugim autem to
    > tego złoma przestawia do przodu żeby nikt tam nie mógł wjechać.

    No i? Wolno mu. Ma dwa auta, to jedno parkuje, trudno, żeby jeździł dwoma
    naraz. I zresztą, to chyba nie taki złom, skoro jeździ.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2014-02-22 00:41:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Feb 2014, J.F. wrote:

    > No nie, bo w pierwszej wersji bylo "stary zlom zajmuje cenne miejsce
    > parkingowe", a teraz sie okazuje ze to nowe auto sasiada zajmuje to
    > miejsce, a stary zlom tylko pod jego nieobecnosc.

    Mi z opisu wyszło inaczej: "pod nieobecność" ów złom blokuje *DWA*
    miejsca parkingowe.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2014-02-22 08:09:11
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Oczywiście legalnie.

    rozumiem twój problem sam go miałem i sam zacząłem stosować metodę, mam
    złoma za 1000zł którego opłacam i używam jako zblokowanie miejsca do
    parkowania

    dlaczego? kilka powodów:

    -z powodu przyjezdnych słoików co powynajmowały mieszkania i
    poprzyjeżdżały z byle dziury samochodami które pozostawione na parkingu
    osiedlowym stoją nie ruszane przez miesiąc

    -z powodu grodzenia się innych sąsiednich bloków/spółdzielni, goście
    tamtych lokatorów parkują na naszym terenie

    -z powodu trzymania przez mieszkańców przyczep kempingowych lub
    potrójnych firmowych samochodów większych czy mniejszych bez liczenia
    się z innymi

    parking w mieście to towar deficytowy, powinien być płatny, jeżeli
    parkujesz na terenach ogólnodostępnych osiedli, spółdzielni, czy
    miejskich powinna być strefa/opłata ~20 zł dla osoby zameldowanej w
    rejonie a ~200zł dla obcych, zniknie problem trzymania gratów i używania
    parkingu na takich terenach jako darmowego lokum

    przykład z krakowa gdzie po powiększeniu strefy nagle przybyło 11 tys
    mieszkańców bo ludzie przemeldowali się ze swoich wsi do krk:)

  • 15. Data: 2014-02-22 10:09:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 00:41:00 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Mi z opisu wyszło inaczej: "pod nieobecność" ów złom blokuje *DWA*
    > miejsca parkingowe.

    Przeciez napisal ze zajmuje jedno, a jak wlasciciel przyjedzie to
    przepycha na "trawnik".

    J.

  • 16. Data: 2014-02-22 10:32:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-22 10:09, J.F. pisze:

    > Przeciez napisal ze zajmuje jedno, a jak wlasciciel przyjedzie to
    > przepycha na "trawnik".

    No to postawić barierkę/słupki uniemożliwiające wyjazd z miejsca
    parkingowego przez "trawnik".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2014-02-22 10:51:16
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stron tablice rejestracyjne. Po którymś tam zagięciu tablica się złamała -
    > i nie bylo sensu lecieć po wtórnik. Taniej było zezłomować.

    No ale to raczej legalne nie jest.

  • 18. Data: 2014-02-22 10:52:32
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > No i? Wolno mu. Ma dwa auta, to jedno parkuje, trudno, żeby jeździł dwoma
    > naraz. I zresztą, to chyba nie taki złom, skoro jeździ.

    Nie udawaj idioty

  • 19. Data: 2014-02-22 11:04:20
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "fifak" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem twój problem sam go miałem i sam zacząłem stosować metodę, mam
    > złoma za 1000zł którego opłacam i używam jako zblokowanie miejsca do
    > parkowania

    Gratulacje.

    > dlaczego? kilka powodów:
    >
    > -z powodu przyjezdnych słoików co powynajmowały mieszkania i
    > poprzyjeżdżały z byle dziury samochodami które pozostawione na parkingu
    > osiedlowym stoją nie ruszane przez miesiąc

    Nie sądze żeby u nas był taki problem. Na pozostałych miejscach co chwilę
    widzę inne auto tylko na jednym wiecznie stoją te same.

    > -z powodu grodzenia się innych sąsiednich bloków/spółdzielni, goście
    > tamtych lokatorów parkują na naszym terenie

    U nas mało prawdopodobne.

    > -z powodu trzymania przez mieszkańców przyczep kempingowych lub potrójnych
    > firmowych samochodów większych czy mniejszych bez liczenia się z innymi

    Jedyne osoby które nie liczą się z innymi to właśnie ci od blokowania. Jeden
    na razie
    najwyraźniej się złoma pozbył, z drugim walcze.

  • 20. Data: 2014-02-22 11:11:16
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to postawić barierkę/słupki uniemożliwiające wyjazd z miejsca
    > parkingowego przez "trawnik".

    I kto to ma zrobić ? Jedni mają to w dupie (spółdzielnia), inni mogą z nim
    porozmawiać (dzielnicowy, straż miejska) ale do niczego go nie zmuszą.
    Sąsiedzi mówią mi, że też ich to wkurwia ale na tym się kończy.