  • 31. Data: 2014-02-23 08:03:01
    Temat: Re: pozbyć się złomu z parkingu
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 22 Feb 2014 15:41:49 -0800 (PST) k...@g...com napisał:

    >A co Cie obchodzi co on robi ze swoim samochodem. No chyba że w Polsce nie wolno
    trzymać we własnym samochodzie ulotek albo gazet.

    Ale przecież nikt mu tego nie chce zabraniać. Ja nawet nie jestem
    zwolennikiem usunięcia "złoma" - ma takie samo prawo parkować jak
    każdy. Zastanawiamy się tylko co robi z tymi papierami, myślenie chyba
    jeszcze nie jest w tym kraju zabronione.

  • 32. Data: 2014-02-23 15:21:25
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 08:03:01 UTC+1 użytkownik __Maciek napisał:

> [...]
    >
    > każdy. Zastanawiamy się tylko co robi z tymi papierami, myślenie chyba
    >
    > jeszcze nie jest w tym kraju zabronione.

    Spytaj co robi.

  • 33. Data: 2014-02-24 03:35:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ww" <w...@o...pl> wrote in message
    > On tego złoma teraz codziennie kilka razy przestawia wiec
    > rozjeździ wszystko zanim cokolwiek się pojawi.

    A jak go przestawia skoro podobno nie jest na chodzie?

  • 34. Data: 2014-02-24 12:29:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup

    > Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Oczywiście legalnie.

    Pisałem poprzednim razem - wzywać Policję lub Straż Miejską. Zabronione jest
    takie parkowanie które blokuje inny pojazd i nie ma znaczenia że jest ten
    sam właściciel obu pojazdów.

    A wzywać do skutku i pisać ewentualnie skargi na odmowę interwencji.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 35. Data: 2014-02-24 12:39:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2014 12:29, Ergie pisze:

    > Pisałem poprzednim razem - wzywać Policję lub Straż Miejską. Zabronione
    > jest takie parkowanie które blokuje inny pojazd i nie ma znaczenia że
    > jest ten sam właściciel obu pojazdów.

    Umm... A jesteś w stanie to uzasadnić?

    Bo przy takiej interpretacji motocyklista używający łańcucha do
    przypięcia się do czegoś blokowałby swój pojazd i narażał się na mandat ;)

  • 36. Data: 2014-02-24 13:53:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-24 12:39, Andrzej Lawa pisze:

    > Umm... A jesteś w stanie to uzasadnić?
    >
    > Bo przy takiej interpretacji motocyklista używający łańcucha do
    > przypięcia się do czegoś blokowałby swój pojazd i narażał się na mandat ;)

    Noo, jeśli łańcuch jest pojazdem...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2014-02-24 14:02:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2014 13:53, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Noo, jeśli łańcuch jest pojazdem...

    No dobra, to zaparkuj z przyczepą ;)

    Jeśli samochód będzie z przodu to będzie blokował inny pojazd (przyczepę) ;)

  • 38. Data: 2014-02-24 14:21:05
    Od: "madkiw" <m...@g...com.nospam>

    No ale jeśli użytkuje ciągle jedno miejsce, to może niech mu spółdzielnia
    rachunek wystawi? O ile wiem nie można sobie na wyłączność zając miejsca
    parkingowego.

    madkiw

  • 39. Data: 2014-02-24 14:30:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Umm... A jesteś w stanie to uzasadnić?

    Podałem wtedy paragraf i mogę go znowu podać:

    Art. 49.
    1.
    [ciach]

    2.
    Zabrania się postoju:
    1) [ciach]
    2) w miejscu utrudniającym dostęp do innego prawidłowo zaparkowanego
    pojazdu lub wyjazd tego pojazdu,

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 40. Data: 2014-02-24 14:41:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2014 14:30, Ergie pisze:

    [ciach]

    > Zabrania się postoju:
    > 1) [ciach]
    > 2) w miejscu utrudniającym dostęp do innego prawidłowo zaparkowanego
    > pojazdu lub wyjazd tego pojazdu,

    Chyba logiczne jest, że ten dostęp musi być utrudniony dla osoby, która
    ma prawo ten dostęp mieć. Czyli użytkownika tego pojazdu.

    Inaczej parkując drugim samochodem tuż przed drzwiami garażu, w którym
    stoi pierwszy samochód, wg twojej "logiki" popełniam wykroczenie ;)