  • 1. Data: 2010-01-27 00:11:02
    Temat: prawie jak nagrzewnica
    Od: Piter <b...@e...pl>

    Rok temu mialem zbyt rozcienczony płyn no i zamarzł. Pękła nagrzewnica
    i musiałem szybko kupić nową. Kupilem jaka była, znanej firmy na eN i
    co i zonk. Grzeje jak Słońce w styczniu. Zaniedługo ją wywalam. Pal
    licho kasę ale wyciągania deski nie wybaczę :]

    --
    Piter
    vw golf mk2

  • 2. Data: 2010-01-27 08:08:14
    Temat: Re: prawie jak nagrzewnica
    Od: qrczak <q...@k...pl>

    On Wed, 27 Jan 2010, Piter wrote:

> [...]
    > co i zonk. Grzeje jak Słońce w styczniu. Zaniedługo ją wywalam. Pal
    > licho kasę ale wyciągania deski nie wybaczę :]

    Jak mogła nie grzać? Chyba tylko przez zatkanie/zapowietrzenie?
    BTW w Golfie MK2 nie trzeba do tego sciągać deski, tylko środkową konsolę.

    --

    qrczak

  • 3. Data: 2010-01-29 00:31:45
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** qrczak pisze tak:

    > Jak mogła nie grzać? Chyba tylko przez zatkanie/zapowietrzenie?

    Jeździ w aucie rok to już na pewno się odpowietrzyła. Orginał ma
    blaszki co grubość żyletki a nowa ma gdzieś co milimetr. Stara była
    wydolna zrobić saunę w kabinie przy -10'C Jeszcze sprawdzę uszczelke na
    klapie ciepło-zimno.

    http://piterpro.private.pl/dsc06013.jpg

    --
    Piter