eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › prawko - jaka kategoria najpierw ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 41. Data: 2011-10-23 17:42:36
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Mają tez dodatkowo mieć jakieś bodajże rejestrowanie RPM czy coś - w
    każdym razie nie powiązane bezpośrednio z impulsatorem i być batem na
    magnesiarzy, którzy psują robotę niewiele mniej niż ci co wyrzucaja
    tarczki za okno.

    Zaraz, jestem młody i naiwny, ale w przypadku kontroli ITD masz pokazać
    tarczki...
    Rysujesz sobie nowy komplet kredką ?:)
    Pozdrawiam !
    WOJO


  • 42. Data: 2011-10-23 19:05:47
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-10-20 22:21, n...@p...onet.pl pisze:
    > Mateusz wrote:
    >
    >> wiem wiem, jak nie z PUP-u to z UE i całe szczęście, bo to naprawdę
    >> ciężkie pieniądze.
    >
    > Jak nie z PUp-u, to piszesz z UE, zdradź mości panie jeśli łaska jak to
    > możliwe i do których drzwi pukać? U mnie PUP $ nie ma, ponoć w całym kraju
    > budżet okrojony na maxa na finansowanie "bezrobotnych", dostają tylko
    > "znajomi królika".Są gdzieś w jakimś programie środki z UE na tego rodzaju
    > przedsięwzięcie?Jakaś podpwiedź?

    większość PUPów ma obcięty budżet, a raczej chyba wszystkie. Aby
    startować po kasę, to najlepiej na początku roku uderzyć, wtedy jeszcze
    jest co brać, później to kicha. A ogólnie z tymi dofinansowaniami to nie
    jest tak wesoło bo i tak kasę trzeba mieć. Mam tutaj na myśli poręczycieli.

    pozdrawiam
    gadacz


  • 43. Data: 2011-10-23 21:41:03
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-22 20:44, jack pisze:
    > Kolego jak nie wiesz to nie pisz głupot.:

    gdzie wedlug ciebie napisalem glupoty? mowa byla o podwojnej obsadzie,
    4,5h, 4,5h odpoczynku. czytaj ze zrozumieniem.


  • 44. Data: 2011-10-23 21:41:59
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > On 2011-10-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > >>> jezeli potrafisz tyle czasu nie spac a miedzy czasie prowadzic autobus

    > >>> ... to tylko pogratulowac. normalni kierowcy 4,5 h prowadza i 4,5 h spia

    > >>> w lezance.

    > >> Tu się mylisz. Spać w trakcie jazdy na leżance nie można. Możesz sobie

    > >> próbowac kimac na fotelu albo w nocy w czasie jazdy bo wtedy nie da sie

    > >> tak łatwo wylornetkować.

    > > Ja tam nie wiem, ale wydaje mi sie ze nadal jezdza wycieczki do Hiszpanii

    > > autokarami. Jedzie kierowcow trzech i jakos pokonuja te 2500km ..

    > > Spania po drodze nie ma, bo to za drogo.

    >

    > To że się da to nie znaczy, ze się da legalnie.

    >

    > Czasem jeżdżą tak i na tirach w podwojnej. Dwóch jedzie, karta wsadzona

    > jedna, drugi udaje pasażera i "kręci pauzę", spi się po pare godzin na

    > fotelu za dnia, w nocy przygryza jezyk, zeby nie zasnąć, kilometry lecą,

    > auto prawie w ogole nie staje, czysty zysk... dla firmy. Do czasu.

    >

    > Pewnie w twoim przypadku ten trzeci 'kręci pauzę' gdy dwaj pierwsi jadą

    > a potem jedzie gdy oni kręcą pauzę. Z własnego doświadczenia. Spanie w

    > aucie nawet na leżance w czasie jazdy (nawet po zachodzie) obsysa a w PL

    > to lepiej sie chyba pasem przypiąć jak do jakiejs podróży kosmicznej.

    >

    > Po legalu trzeci kierowca w autobusie wnosi niewiele bo czas pracy

    > załogi 2 osobowej to 21h z czego normalnie mogą jechać 18 (2x w tyg 20).

    > Tak, że trzeci wnosi od 1 do 3 godzin dodatkowych jedynie bo _po legalu_

    > taką załogę nadal obowiązuje czas pracy załogi 2 osobowej.

    >

    >

    > --

    > WildS

    >
    Po pierwsze na magnesie jak masz automata to najwyzej coś koło 40km/h
    pojedziesz.
    Po drugie natura nie znosi prózni wiec firmy które montują tachografy montują
    również "spiocha" a kierowca dostaje malutkiego pilota[dlatego juz nie pracuje w
    tej firmie].Rok temu kosztowało to coś 3,5tys.
    No i najprymitywniejszy i nałatwiej wykrywalny magnes[BAG rozsypuje na
    impulsator opiłki które ładnie wskazują miejsce przyłozenia i mozesz sobie
    tłumaczyć ze nie wiesz co i kto.
    Narzekają tylko ci który pokażą włascicielowi ze można a w razie wypadku płaczą.
    Nie warto ryzykować nie tylko na duze kary[do 35000zł]ale wrazie wypadku masz
    wikt i opierunek na dobre kilka lat a do tego stargane sumienie.
    Ty zyskasz te 100-200zł ryzykując życiem swoim i innych by szef zyskał
    wielokrotnie wiecej nic nie ryzykująć.
    Ale cóż głupota towarzyszy człowiekowi od urodzenia.
    Dlatego nie wsiąde za kierownice 45tonówki za mniej niz 10000zł.[trochę mniej od
    darmozjadów z rzadu]
    pozdro.jack



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 45. Data: 2011-10-23 21:46:26
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-22 22:29, WildS pisze:
    > Tu się mylisz. Spać w trakcie jazdy na leżance nie można. Możesz sobie
    > próbowac kimac na fotelu albo w nocy w czasie jazdy bo wtedy nie da sie
    > tak łatwo wylornetkować.=

    prosze zrodlo w postaci art. z PORD albo UoTD ktory zabrania spac w
    lezance podczas jazdy. nie ma ? nic dziwnego. nie poprawiaj mnie jezeli
    nie masz pojecia o tym co piszesz.

    > Juz ci tu ponizej ktos napisał, doba trwa 30h w tym 9h na spanie gdzie
    > śpią wszyscy na raz.
    > Kierowcy zmieniają się co max 4,5h bez żadnych przerw. Prowadzisz lub
    > siedzisz na fotelu pasazera do 18h.

    nikt mi nie musi nic pisac, ja doskonale o tym wiem, ale do czego to
    odnosisz?

    > Policzmy. Trasa do UK to okolo 13 godzin czasu jazdy od granicy z PL dla
    > ciezarowki. Dla Autobusu minimalnie krócej bo jezdza max o 10km/h szybciej
    > Czyli jadąc z PL do UK wykorzystujesz 18h prowadzenia praktycznie na
    > maksa, odpoczywasz i potem wracasz znowu 18h i tak caly tydzien np.
    > Z kim spędzasz ten czas? z pasazerami, pilotem, drugim driverem z przodu
    > autobusu, jedynie spisz w pokoju motelowym ewentualnie, byc moze w
    > jedynce ale nie koniecznie ;)

    czlowieku, czy ja pisze o przewozach regularnych czy o turystyce?
    widziales kiedys wycieczke ktora pojechala autobusem do UK po to, aby od
    razu z niej wrocic?

    > Pytanie ile wtedy zarobisz, jak trafisz na firme co za dniówki płaci to
    > żyć nie umierać

    nie spotkalem sie z innym, niz dniowka, sposobem rozliczania pracy
    kierowcy w turstyce


  • 46. Data: 2011-10-24 03:17:43
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-10-23, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > Mają tez dodatkowo mieć jakieś bodajże rejestrowanie RPM czy coś - w
    > każdym razie nie powiązane bezpośrednio z impulsatorem i być batem na
    > magnesiarzy, którzy psują robotę niewiele mniej niż ci co wyrzucaja
    > tarczki za okno.
    >
    > Zaraz, jestem młody i naiwny, ale w przypadku kontroli ITD masz pokazać
    > tarczki...
    > Rysujesz sobie nowy komplet kredką ?:)
    > Pozdrawiam !
    > WOJO

    bierzesz urlopowke od szefa np. Albo wypisujesz tarczke najpierw na
    kogos innego z firmy a potem na siebie kolejna już. Mnóstwo sposobów na
    oszustwo bo tachograf analogowy nie ma mozliwosci weryfikacji ani zapisu
    do pozniejszej kontroli, czyja tarczka jest w środku a cyfrowy i owszem.

    BTW:
    W przypadku niespodziewanej kontroli kara za brak tarczki moze byc
    nizsza za zarejestrowane wykroczenia ;) Stad jedzenie albo wyrzucanie ;)


    --
    WildS


  • 47. Data: 2011-10-24 03:29:14
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-10-23, jack <j...@v...pl> wrote:
    > Po pierwsze na magnesie jak masz automata to najwyzej coś koło 40km/h
    > pojedziesz.

    bylem pasazerem w actrosie full automat na magnesie. Szedl normalnie 90
    i nawet bledow na komputerze nie wywalal.


    > Po drugie natura nie znosi prózni wiec firmy które montują tachografy montują
    > również "spiocha" a kierowca dostaje malutkiego pilota[dlatego juz nie pracuje w
    > tej firmie].Rok temu kosztowało to coś 3,5tys.
    > No i najprymitywniejszy i nałatwiej wykrywalny magnes[BAG rozsypuje na
    > impulsator opiłki które ładnie wskazują miejsce przyłozenia i mozesz sobie
    > tłumaczyć ze nie wiesz co i kto.
    > Narzekają tylko ci który pokażą włascicielowi ze można a w razie wypadku płaczą.
    > Nie warto ryzykować nie tylko na duze kary[do 35000zł]ale wrazie wypadku masz
    > wikt i opierunek na dobre kilka lat a do tego stargane sumienie.
    > Ty zyskasz te 100-200zł ryzykując życiem swoim i innych by szef zyskał
    > wielokrotnie wiecej nic nie ryzykująć.
    > Ale cóż głupota towarzyszy człowiekowi od urodzenia.
    > Dlatego nie wsiąde za kierownice 45tonówki za mniej niz 10000zł.[trochę mniej od
    > darmozjadów z rzadu]
    > pozdro.jack

    40/44 tonowki ;)

    w Polsce za takie pieniadze trudno bedzie cos znalezc, chyba, ze moze na
    jakichs wypasionych gabarytach jesli tam jeszcze jest dobra kasa.

    Ja tam jezdze po legalu. Rozpieprzenie skrzyni biegow kosztuje cos ze 30
    kPLN w moim aucie a kara za magnes na zachodzie do 15kEUR.

    Co do opiłkow to slyszalem sprzeczne opinie. W koncu impulsator sam tez
    jakies pole magnetyczne generuje.



    --
    WildS


  • 48. Data: 2011-10-24 03:54:12
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-10-23, mister <b...@e...com> wrote:
    >> Tu się mylisz. Spać w trakcie jazdy na leżance nie można. Możesz sobie
    >> próbowac kimac na fotelu albo w nocy w czasie jazdy bo wtedy nie da sie
    >> tak łatwo wylornetkować.=
    > prosze zrodlo w postaci art. z PORD albo UoTD ktory zabrania spac w
    > lezance podczas jazdy. nie ma ? nic dziwnego. nie poprawiaj mnie jezeli
    > nie masz pojecia o tym co piszesz.

    hahaha, wytlumacz to pierwszemu inspektorowi czy innemu BAGowcowi, ktory
    cie wylornetkuje. Pierdolisz farmazony jak typowy arogancki teoretyk
    Pord z p.m.s.

    W rozporządzeniu o czasie pracy kierowców jest jasno napisane, że aby
    odebrać odpoczynek, auto musi znajdowac się na postoju. W czasie jazdy
    to mozesz sobie co najwyzej 45 minut przerwy zrobic w trakcie gdy drugi
    prowadzi.

    Rozp 561/2006 RII,Art8,p8.
    "Jeżeli kierowca dokona takiego wyboru, dzienne okresy odpoczynku i
    skrócone tygodniowe okresy odpoczynku poza bazą można wykorzystywać w
    pojeździe, o ile posiada on odpowiednie miejsce do spania dla każdego
    kierowcy i pojazd znajduje się na postoju."


    --
    WildS


  • 49. Data: 2011-10-24 21:01:29
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-24 03:54, WildS pisze:
    > hahaha, wytlumacz to pierwszemu inspektorowi czy innemu BAGowcowi, ktory
    > cie wylornetkuje. Pierdolisz farmazony jak typowy arogancki teoretyk
    > Pord z p.m.s.

    przestan sie blaznic.

    > W rozporządzeniu o czasie pracy kierowców jest jasno napisane, że aby
    > odebrać odpoczynek, auto musi znajdowac się na postoju. W czasie jazdy
    > to mozesz sobie co najwyzej 45 minut przerwy zrobic w trakcie gdy drugi
    > prowadzi.

    jestes idiota, nie znasz przepisow, nie rozrozniasz odpoczynku dziennego
    od przerwy i jeszcze masz czelnosc dyskutowac.


  • 50. Data: 2011-10-24 22:15:38
    Temat: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-10-24, mister <b...@e...com> wrote:
    > W dniu 2011-10-24 03:54, WildS pisze:
    >> hahaha, wytlumacz to pierwszemu inspektorowi czy innemu BAGowcowi, ktory
    >> cie wylornetkuje. Pierdolisz farmazony jak typowy arogancki teoretyk
    >> Pord z p.m.s.
    >
    > przestan sie blaznic.
    >
    >> W rozporządzeniu o czasie pracy kierowców jest jasno napisane, że aby
    >> odebrać odpoczynek, auto musi znajdowac się na postoju. W czasie jazdy
    >> to mozesz sobie co najwyzej 45 minut przerwy zrobic w trakcie gdy drugi
    >> prowadzi.
    >
    > jestes idiota, nie znasz przepisow, nie rozrozniasz odpoczynku dziennego
    > od przerwy i jeszcze masz czelnosc dyskutowac.
    >

    No jasne, no ale w koncu jestem tylko tirowcem, jak mozna ode mnie
    czegos wymagac, np. dobrego wychowania, nie to co bywalcy niusów tacy
    jak ty.

    Pewnie nawet nie przeczytales ani kawalka z przepisów, które
    przytoczyłem a pozujesz na teoretyka przepisów.

    Wytknalbym ci dalej gdzie sie myliles ale nie bede z chamem dyskutował.
    Mozemy wrócic do dyskusji jak sie nauczysz lepszych manier. Tak, zeby
    tirowca nie odrzucalo na mysl o wymianie zdan z toba.

    to nara.

    --
    WildS

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: