  • 1. Data: 2017-06-08 22:26:59
    Temat: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk... chciałem zainteresować
    Szanowne Plenum pewną sprawą...

    jak to jest, że posadki obsadzają ciągle ci sami, za po chwaleni przez
    po, za pisu chwaleni przez pis, a nas frajerów wywalanych wielokrotnie
    po okresie próbnym przez liderów zatrudniania popis/eu - oskarża się że
    nie zasługujemy na pracę bo nie zasługujemy (w przeciwieństwie do nich,
    co zasługują)...

    nie wiem, ja tam całe życie uczyłem się elektroniki, a tu nagle muszę
    mierzyć się z liderami europejskiej propagandy... że niby jak mam im dać
    radę, skoro ja nie mam o tym zielonego pojęcia - nigdy mnie tego nigdzie
    nie uczono... jedyne co wiem to z tych ataków histerii różnego rodzaju
    liderów europejskich...

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk... myślę sobie, że problem
    istnieje i trzeba się z nim niestety zmierzyć...

    pomysł mam taki: http://zsyp.eu/smieci/elektroda_s_machers.png

    żeby nie trzeba się było czasem domyślać, w tym wątku omawiamy pomysł na
    kategorie przedstawione na tym obrazku... ja widzę to tak, jak Ktoś inny
    widzi to inaczej to niech coś napisze, bo może widzi lepiej niż ja...

    np. propozycja : TZAiR - "lejo", "kpią", "polewają", "błaźnisz się",
    "nie kompromituj się"

    P.S.
    zła wiadomość dla europy jest taka: ok, tyle czasu tolerowaliśmy (my
    frajerzy) te wasze europejskie dupostrzały, a strefa ostro i ostro, więc
    koniec... niech się dzieje wola boża (taki żarcik, popis/eu może nie
    złapać, ale spokojnie, granty macie i tak zagwarantowane)!

    P.S.2
    a skoro już grypsujemy to się pośmiejmy: dowiedziałem się ostatnio, że
    nowy kolega romana andrzej p pisał na mnie donosy do zwierzchników, że
    on to naprawiał (drukarki sznurkiem i laptopy opalarką) po mnie, bo ja
    nie dość, że nie naprawiłem, to jeszcze popsułem...

    idę sobie ulicą, patrzę sobie a tu jakaś europejska parka optymalna, tak
    się na nich patrzę (co widzę to zachowam dla siebie), a tu nagle pojawia
    się jakiś meserszmit z wojska który mnie próbuje straszyć...

  • 2. Data: 2017-06-09 10:00:02
    Temat: Re: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam, ale pozwolę sobie na żarcik: "nikt twojego nie czyta i nikt
    u ciebie nie pisze!"... przezabawne... może Kto słyszał jakieś inne
    równie przednie euro-dżołki?

  • 3. Data: 2017-06-10 20:16:36
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no to inny "wzywają skrajnie do zajęcia się rzeczami nowoczesnymi"
    (wersja bardzo mocno ocenzurowana) - co to są "zagadnienia nowoczesne"?

  • 4. Data: 2017-06-11 09:40:47
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 20:16, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

    > no to inny "wzywają skrajnie do zajęcia się rzeczami nowoczesnymi"
    > (wersja bardzo mocno ocenzurowana) - co to są "zagadnienia nowoczesne"?

    Kiedy zrozumiesz, że to grupa TEMATYCZNA o ELEKTRONICE a nie polityce?
    Przestań śmiecić bzdurami, bo nikt tego nie czyta, a tylko syf robisz.

  • 5. Data: 2017-06-11 09:45:59
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-06-11 o 09:40, szod pisze:

    > Kiedy zrozumiesz, że to grupa TEMATYCZNA o ELEKTRONICE a nie polityce?
    > Przestań śmiecić bzdurami, bo nikt tego nie czyta, a tylko syf robisz.

    to nie wyciągaj go z kibla. i używaj killfila, jest bardzo higieniczny i
    pozostawia świeży zapach rumianku. a za każdym razem jak wyciągasz, to
    roznosi się niemiły fetor...

    a.

  • 6. Data: 2017-06-13 21:41:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-06-08 o 22:26, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > tak się na nich patrzę (co widzę to zachowam dla siebie), a tu nagle
    > pojawia się jakiś meserszmit z wojska który mnie próbuje straszyć...

    Nie zapominajmy jednak o tym że, realizacja nakreślonych zadań
    programowych zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu modelu
    rozwoju. Podobnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia postaw uczestników wobec
    zadań stawianych przez organizację. Założenia naszej misji, a także
    stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pomaga w przygotowaniu i
    realizacji form oddziaływania. Założenia naszej misji, a także stały
    wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania form oddziaływania. Koleżanki i koledzy,
    realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia istotna rolę w
    kształtowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez
    organizację. Troska organizacji a szczególnie, stały wzrost ilości i
    zakresu naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w
    kształtowaniu systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom. Troska
    organizacji a szczególnie, realizacja nakreślonych zadań programowych
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji. Troska
    organizacji a szczególnie, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
    Praktyka dnia codziennego dowodzi że, stały wzrost ilości i zakresu
    naszej aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania
    postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację. Koleżanki i
    koledzy, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności wymaga
    specyzowania i określenia systemu szkolenia kadr odpowiadającego
    potrzebom. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej
    uzasadniać, realizacja nakreślonych zadań programowych zabezpiecza
    udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu powszechnego
    uczestnictwa. Nie zapominajmy jednak o tym że, stały wzrost ilości i
    zakresu naszej aktywności powoduje docenienie wagi nowych propozycji.
    Nie zapominajmy jednak o tym że, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków
    postępu prac. Szanowni Państwo, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga
    za sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
    Troska organizacji a szczególnie, realizacja nakreślonych zadań
    programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania
    odpowiednich warunków aktywizacji. Nie zapominajmy jednak o tym że,
    stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności zabezpiecza udział
    szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji. Praktyka dnia
    codziennego dowodzi że, realizacja nakreślonych zadań programowych
    pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu powszechnego uczestnictwa. W
    ten sposób, realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje
    docenienie wagi dalszych kierunków rozwoju.

  • 7. Data: 2017-06-13 21:42:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-06-09 o 10:00, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > przepraszam, ale pozwolę sobie na żarcik: "nikt twojego nie czyta i
    > nikt u ciebie nie pisze!"... przezabawne... może Kto słyszał jakieś
    > inne równie przednie euro-dżołki?

    Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników
    wobec zadań stawianych przez organizację. Troska organizacji a
    szczególnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji. Założenia
    naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pomaga w przygotowaniu i realizacji odpowiednich warunków aktywizacji.
    Troska organizacji a szczególnie, zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga
    w przygotowaniu i realizacji dalszych kierunków rozwoju. Szanowni
    Państwo, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności spełnia ważne
    zadania w wypracowaniu form oddziaływania. Założenia naszej misji, a
    także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności przedstawia
    interesującą próbę sprawdzenia form oddziaływania. Róznorodne i bogate
    doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje docenienie wagi
    modelu rozwoju. Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności wymaga specyzowania i określenia systemu powszechnego
    uczestnictwa. Założenia naszej misji, a także realizacja nakreślonych
    zadań programowych pomaga w przygotowaniu i realizacji form
    oddziaływania. Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków
    postępu prac. Z drugiej strony, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga
    za sobą proces wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju. Nie
    zapominajmy jednak o tym że, zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia
    istotna rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
    Założenia naszej misji, a także zakres i miejsce szkolenia kadr
    zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia
    kadr odpowiadającego potrzebom. Wagi i znaczenia tych problemów nie
    trzeba szerzej uzasadniać, realizacja nakreślonych zadań programowych
    wymaga specyzowania i określenia form oddziaływania. Róznorodne i bogate
    doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotna rolę w
    kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji. Koleżanki i koledzy,
    realizacja nakreślonych zadań programowych uniemożliwia w większym
    stopniu tworzenie systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
    Troska organizacji a szczególnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form
    oddziaływania. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej
    uzasadniać, realizacja nakreślonych zadań programowych przedstawia
    interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju.

  • 8. Data: 2017-06-13 21:42:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > (wersja bardzo mocno ocenzurowana) - co to są "zagadnienia nowoczesne"?

    Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu
    powszechnego uczestnictwa. Szanowni Państwo, stały wzrost ilości i
    zakresu naszej aktywności wymaga specyzowania i określenia modelu
    rozwoju. Róznorodne i bogate doświadczenia, stały wzrost ilości i
    zakresu naszej aktywności pomaga w przygotowaniu i realizacji form
    oddziaływania. Troska organizacji a szczególnie, realizacja nakreślonych
    zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia form
    oddziaływania. Róznorodne i bogate doświadczenia, realizacja
    nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i
    unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa. Z drugiej strony,
    zakres i miejsce szkolenia kadr uniemożliwia w większym stopniu
    tworzenie postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    Koleżanki i koledzy, zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia
    interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju. Troska
    organizacji a szczególnie, realizacja nakreślonych zadań programowych
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego
    uczestnictwa. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej
    uzasadniać, realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą
    proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępu prac. Róznorodne i
    bogate doświadczenia, realizacja nakreślonych zadań programowych
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji. Troska
    organizacji a szczególnie, realizacja nakreślonych zadań programowych
    powoduje docenienie wagi postaw uczestników wobec zadań stawianych przez
    organizację. Praktyka dnia codziennego dowodzi że, realizacja
    nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w wypracowaniu
    nowych propozycji. Podobnie, zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia
    interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju. W ten sposób, realizacja
    nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w wypracowaniu
    postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację. Wagi i
    znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych wymaga specyzowania i określenia modelu
    rozwoju. Troska organizacji a szczególnie, zakres i miejsce szkolenia
    kadr pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania odpowiednich
    warunków aktywizacji. Podobnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu
    szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom. Założenia naszej misji, a
    także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności zabezpiecza udział
    szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju.

  • 9. Data: 2017-06-14 05:37:09
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 21:41:23 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > ten sposób, realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje
    > docenienie wagi dalszych kierunków rozwoju.

    W pierwszej chwili wygląda to wręcz transcendentalnie, ale po posortowaniu wychodzi
    zwykły banał...

[...]
    sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
[...]
    zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji.
    ===> Nie zapominajmy jednak o tym, że zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotna
    rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
    ===> Podobnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
[...]
    ===> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników
    wobec zadań stawianych przez organizację.
    ===> Różnorodne i bogate doświadczenia, realizacja nakreślonych zadań programowych
[...]
    ===> Różnorodne i bogate doświadczenia, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania.
    ===> Różnorodne i bogate doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje
    docenienie wagi modelu rozwoju.
    ===> Różnorodne i bogate doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia
[...]
    sprecyzowania i określenia modelu rozwoju.
    ===> Szanowni Państwo, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces
[...]
    ===> W ten sposób, realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w
    wypracowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
[...]
    nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia form oddziaływania.
    ===> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia modelu rozwoju.
[...]
    sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych
    przez organizację.
    ===> Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności wymaga
    sprecyzowania i określenia systemu powszechnego uczestnictwa.
[...]
    ===> Założenia naszej misji, a także zakres i miejsce szkolenia kadr zabezpiecza

  • 10. Data: 2017-06-14 05:38:39
    Od: TurboPascal <t...@g...com>