  • 1. Data: 2010-01-25 21:33:46
    Temat: problem z dmuchawą polo 92
    Od: zenia <z...@g...com>

    Witam
    Czy ktoś też miał problem z dmuchawą/nawiewem w polo z 92. Niestety
    nie działa - może ktoś mi podpowie jak się do tego zabrać
    dzięki i pzdr

  • 2. Data: 2010-01-25 22:07:44
    Temat: Re: problem z dmuchawą polo 92
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    zenia pisze:
    > Witam
    > Czy ktoś też miał problem z dmuchawą/nawiewem w polo z 92. Niestety
    > nie działa - może ktoś mi podpowie jak się do tego zabrać

    Zacznij od bezpiecznika w skrzynce bezpieczników.

    Następny w kolejce jest bezpiecznik termiczny zlokalizowany bezpośrednio
    przy rezystorze dmuchawy (umieszczonym gdzieś przy dmuchawie w kanałach
    powietrznych).

    Jak nie jedno i drugie to już niestety miernik w dłoń i lecisz po kolei
    - włącznik, przewody, silnik i szukasz dziury.

  • 3. Data: 2010-01-26 10:16:09
    Od: zenia <z...@g...com>

    > Zacznij od bezpiecznika w skrzynce bezpieczników.

    Hej
    Dziś się dmuchawa włączyła, o dziwo, i dość długo działała. Ale potem
    znów się wyłączyła i włączała się tylko na zakrętach, i jak na razie
    znów nie działa. Więc nie wiem czy to kwestia bezpieczników, ale
    sprawdzę

  • 4. Data: 2010-01-26 10:56:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    zenia pisze:

> [...]
    > znów się wyłączyła i włączała się tylko na zakrętach, i jak na razie
    > znów nie działa. Więc nie wiem czy to kwestia bezpieczników, ale

    Stawiam więc na szczotki w silniku

  • 5. Data: 2010-01-26 19:04:52
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Tomasz Pyra pisze: