  • 1. Data: 2009-01-01 14:09:09
    Temat: problem z hp 5940
    Od: "rejestrator" <d...@d...pl>

    Nie wiem czy to dobra grupa, ale od drukarkach grupy nie ma:)

    Wiem, że problem z podawaniem papieru w w/w drukarce jest powszechnie
    obserwowany, ale nigdzie nie udało mi się w necie odszukać sposobu usunięcia
    tej usterki. Może jest to nie możliwe, hm? Albo nieopłacalny?

    Generalnie sprawa wygląda tak, że drukarka papieru nie pobiera, trzeba
    podawć ("popychać") w podajniku po jednej kartce. Szlag może trafić ;)