  • 1. Data: 2009-01-01 14:06:23
    Temat: Re: Używany laptop - co polecacie?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2008-12-31 18:52:55 +0100, "muzzy4" <m...@p...onet.pl> said:

    > hehe...dodam tylko ze swego czasu z T21 (teraz mam dwa T42) bawiłem sie
    > tak ze nim literalnie rzucałem o sciane.
    > Nie moge powiedziec ze nic mu nie było. Dwumetrowy lot na sciane i
    > upadek na podloge powodowały pewne drobne pęknięcia. A po kilku próbach
    > kompletnie nie działało zamknięcie i miałem duże pęknięcie na spodniej
    > częsci.

    Gryzie mnie ciekawość - co Cię zainspirowało do takiej zabawy?

    de Fresz

  • 2. Data: 2009-01-01 20:41:44
    Od: "muzzy4" <m...@p...onet.pl>

    > Gryzie mnie ciekawość - co Cię zainspirowało do takiej zabawy?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > de Fresz

    Faktycznie jako forma rozrywki czy też forma pracy twórczej przez duże "tfu"
    to nie swiadczyło to najlepiej o mnie.
    Ale moje działanie powodowała po trosze silna destabilizacja emocjonalna,
    którą wywołał sam laptop. Nie był juz całkowicie sprawny a losowość
    działania guzika "Power" podnosiłą mi ciśnienie z każdą nieudaną próbą.
    Kropkę nad i postawił fakt pojawienia sie w domu następcy (T42). A dalej to
    juz zwykła ludzka ciekawość połączona z resztkami szczenięcego:" aaa...co by
    było jakby żabie wsadzić słomke w ...i nadmuchac?........"

    pzdr
    Muzzy