  • 41. Data: 2012-02-15 07:34:45
    Temat: Re: problem z odpaleniem kawasaki zx7r
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 08:06, Marcin N pisze:

    > Czy różni się pod tym względem od rozrusznika samochodowego?

    Tak, wielkoscia i moca. Slabo Ci wychodzi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 42. Data: 2012-02-15 07:51:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-15 08:34, Kuczu pisze:

    > Tak, wielkoscia i moca. Slabo Ci wychodzi.

    Co mi słabo wychodzi?
    Każdą wypowiedź adwersarza traktujesz jak atak? To słabo musi Ci
    wychodzić życie.

  • 43. Data: 2012-02-15 09:19:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 08:51, Marcin N pisze:

    > Co mi słabo wychodzi?

    prowokacje

    > Każdą wypowiedź adwersarza traktujesz jak atak? To słabo musi Ci
    > wychodzić życie.

    Jestes psychologiem ? Ja jestem z mojego zycia zadowolony. No moze poza
    moja pozycja na motocyklu.

  • 44. Data: 2012-02-15 09:56:27
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin N"
    > Guzik prawda. Pisałeś, że podłączenie akumulatora zepsuje
    > motocykl. Teraz się okazuje, że to nie akumulator go może
    > zepsuć, a człowiek. To spora różnica, nie?

    A gdzie to wyczytałeś w jego postach? Logicznym jest że nic się
    nie stanie jak podłączysz aku samochodowe, ale bezmyślne
    chechłanie bez przerwy zabije rozrusznik w końcu. Jeśli moto nie
    odpala z zew. akumulatorem to znaczy że problemu trzeba szukać
    gdzie indziej a nie męczyć biedny silniczek elektryczny nie
    przystosowany do długiej pracy bez odpoczynku.

    Zrobił się flejm z tego a wszystko można zawrzeć w dwóch
    zdaniach.

    --

    morghul

  • 45. Data: 2012-02-15 20:45:20
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak, wielkoscia i moca. Slabo Ci wychodzi.

    Dlaczego rozrusznik np 100-konnego silnika motocyklowego ma się różnic od
    rozrusznika 100-konnego silnika samochodowego?

  • 46. Data: 2012-02-15 21:42:24
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-15 21:45, p 47 pisze:

    > Dlaczego rozrusznik np 100-konnego silnika motocyklowego ma się różnic
    > od rozrusznika 100-konnego silnika samochodowego?

    Tym samym czym różni się cały silnik,gabaryty i masa

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 47. Data: 2012-02-15 22:05:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 22:42, Monster pisze:

    > Tym samym czym różni się cały silnik,gabaryty i masa

    I przede wszystkim konstrukcja

  • 48. Data: 2012-02-16 16:23:02
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 11-02-2012 21:15, Kuczu pisze:
    > Zdrowy, naladowany prawidlowo akumulator w sprawnym
    > technicznie motocyklu nie musi byc wspomagany zewnetrznym zrodlem. Jesli
    > motocykl, mimo porzadnie naladowanej baterii nie odpala w ciagu kilku
    > sekund to jest problem z czyms. I powinno sie ustalic z czym zanim sie
    > go potraktuje duzymi amperami.

    Odpal DRZ 400E nowego przy -15 z seryjnego aku. Jak odpalisz daj cynk
    jak. Przy aku 6Ah slownie piec obrotow walu i bylo po aku. Wiec nie ma
    reguly.
    KQ750 po miesiacu stania w nieogrzewanym garazu z podlaczonym do
    prostownika aku odpalil malo chetnie..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 49. Data: 2012-02-16 16:24:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-15 23:05, Kuczu pisze:

    > I przede wszystkim konstrukcja

    Wiadomo,ale robiąc takie porównania to i tak nie ogarnie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 50. Data: 2012-02-16 17:59:13
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-16 17:23, Grzegorz Rogala pisze:

    > Odpal DRZ 400E nowego przy -15 z seryjnego aku. Jak odpalisz daj cynk
    > jak. Przy aku 6Ah slownie piec obrotow walu i bylo po aku. Wiec nie ma
    > reguly.

    phi, zaczynasz od kopnika (akcesoryjnego za milijon kruzejros), a jak
    juz sie drz nagrzeje to krecisz rozrusznikiem ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.