  • 1. Data: 2015-11-13 17:05:38
    Temat: problem ze skuterem 2T Keeway Ry 8
    Od: radek132 <radek.peruzynski@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam tak jak w temacie mam problem z moim skuterem ,skuter jest 2T Kewaay
    Ry 8 . pewnego dnia gdy jechałem moim skuterem nagle odczułem że stał się
    on wolniejszy ,kiedyś jego v-max był 65 a teraz 35. skuter wkręca się da
    obroty, jest mocny na starcie ale jedzie wolno. zdjołem cylinder i
    zobaczylem że tłok jest już trochę porysowany więc kupiłem nowy cylinder
    Airsal 50 myślałem że przyczyną jest przegrzanie ale gdy założyłem nowy
    cylinder było to samo , kupiłem nowe sprzęgło lecz to też nic nie dało
    zmieniałem rolki na 3,5 , 7,5 , 9,5 lecz to też nic nie dało dodam że
    wcześniej jeździłem na rolkach 7,5 i było wszystko dobrze, dobry start ,
    przyśpieszenie też i v-max też mi odpowiadał . Jeśli wiecie co mu dolega
    to proszę pisać . z góry dzieki .

  • 2. Data: 2015-11-14 09:10:49
    Temat: Re: problem ze skuterem 2T Keeway Ry 8
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-13 o 17:05, radek132 pisze:
> [...]
    > dobrze, dobry start , przyśpieszenie też i v-max też mi odpowiadał .
    > Jeśli wiecie co mu dolega to proszę pisać . z góry dzieki .
    To fajnie, że sam kombinujesz, ale brak Ci wiedzy i doświadczenia, a
    przede wszystkim logiki. To przyjdzie z czasem.
    Po co zmieniać sprzęgło? Czułeś, że ślizga? Nie ślizgało. To nie zmieniać.
    Jak silnik stracił moc, to przyczyna jest na 99% "przed cylindrem i
    tłokiem" - mam tu na myśli zasilanie paliwem, zapłon, ewentualnie dopływ
    powietrza i tam bym szukał.
    ZObacz świecę - mokra i ciemna - szukaj usterki w zapłonie.
    Świeca sucha, ale ma iskrę - szukaj w gaźniku.
    Jacek

  • 3. Data: 2015-11-14 10:36:46
    Od: radek132 <radek.peruzynski@_NOSPAM_onet.pl>

    radek132 napisal

> [...]
    > wcześniej jeździłem na rolkach 7,5 i było wszystko dobrze, dobry start ,
    > przyśpieszenie też i v-max też mi odpowiadał . Jeśli wiecie co mu dolega

    dzięki za radę ale skuter ma moc , lecz jest wolny ,tak świeca jest mokra