  • 1. Data: 2016-03-16 02:00:36
    Temat: program do oglądania tv z anteny
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    Witam! podajcie jakiś link do free wersji do oglądania tv z anteny
    zaokiennej. Dzięki.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-03-17 00:06:09
    Temat: Re: program do oglądania tv z anteny
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Wed, 16 Mar 2016 02:00:36 +0100, Jan Kowalski napisał(a):

    > Witam! podajcie jakiś link do free wersji do oglądania tv z anteny
    > zaokiennej. Dzięki.

    ProgDVB.
    http://www.progdvb.com/pol/download_progdvb.html

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 3. Data: 2016-03-18 11:58:04
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    W dniu 2016-03-17 o 00:06, Marsjanin pisze:

    > ProgDVB.
    > http://www.progdvb.com/pol/download_progdvb.html

    Super. O taki program mi chodziło. Dzięki.

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2016-03-18 12:21:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2016 11:58:04 +0100, Jan Kowalski napisał(a):

    > Super. O taki program mi chodziło. Dzięki.

    Fajno że znalazłeś o co ci chodzi. Ale ja mam pytanko. Otóż, wg. mnie do
    odbioru DVB-T służy telewizor + antena (może być zaokienna :) A
    telewizor nie wymaga żadnych programów. Po co ci więc program?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2016-03-18 12:56:26
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > Fajno że znalazłeś o co ci chodzi. Ale ja mam pytanko. Otóż, wg. mnie do
    > odbioru DVB-T służy telewizor + antena (może być zaokienna :) A
    > telewizor nie wymaga żadnych programów. Po co ci więc program?

    Nie każdy ma telewizor, a nawet jak ma, to nie każdy umożliwia
    nagrywanie programów, a nawet jak umożliwia, to niekoniecznie te
    nagrania da się przenieść na inne urządzenia. Też czasami zachodzi
    potrzeba strumieniowania obrazu na inne urządzenia, które nie mają
    możliwości odbioru DVBT, w kompie możesz sobie ustawić niemal dowolnej
    wielkości tzw "time shift" czyli bufora, np musimy gdzieś wyjść,
    wciskamy pauzę, wychodzimy, wracamy, odpauzujemy i oglądamy dalej.

    Używałem tego do telewizji satelitarnej jakieś 15 lat temu i już wtedy
    miałem takie możliwości, jakie obecnie mają tunery z dyskiem.

  • 6. Data: 2016-03-18 13:03:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2016 12:56:26 +0100, BQB napisał(a):

    > Nie każdy ma telewizor, a nawet jak ma, to nie każdy umożliwia
    > nagrywanie programów,

    Ech, ironii nie poznsz nawet jak cię ugryzie w d... :) Facet nie napisał
    ze potrzebuje programu do obsługi karty TV do komputera. Za to napisał
    że potrzebuje programu do obsługi anteny zaokiennej :) (no, zgoda, nie
    całkiem dosłownie :)
    A ja, niezależnie od powyższego, chciałbym się dowiedziec co to za
    gadżet do kompa ma być obsługiwany tym programem, zwłaszcza że na
    stronie od programu jakoś o tym nie mówią.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2016-03-18 13:34:54
    Od: z <...@...pl>

    Może komuś się na przyszłość przyda.
    Dwa różne tunery dvbt usb które używałem gryzły się z kartami
    graficznymi Ati.
    Po zainstalowaniu Nvidi wszystkie niestabilności, zwiechy, zacinania
    przy nagrywaniu ustały.

  • 8. Data: 2016-03-18 14:17:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-18 o 13:34, z pisze:
> [...]
    > graficznymi Ati.
    > Po zainstalowaniu Nvidi wszystkie niestabilności, zwiechy, zacinania

    Zabrakło cennych informacji: jakie to były modele tunerów i z jakim
    programem (nie TV ;) tylko do obsługi tunerów) był problem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2016-03-18 14:23:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-18 o 14:17, Adam pisze:

    > Zabrakło cennych informacji: jakie to były modele tunerów i z jakim
    > programem (nie TV ;) tylko do obsługi tunerów) był problem.

    Napisałem ogólnie bo to byli różni producenci
    (wkrótce podam szczegóły ;-) )
    a testowałem na kilu dostępnych programach i na różnych kompach.
    Nic nie pomagało oprócz wymiany GPU.

  • 10. Data: 2016-03-18 15:52:27
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    > ProgDVB.