  • 1. Data: 2010-04-09 10:06:40
    Temat: prosty program do tworzenia www
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Jesli chodzi o tworzenie stron www to moja wiedza jest na poziomie zero :)
    Szukalem jakiegos prostego programu gdzie z gotowych komponentow mozna w
    jakis sensowny sposob utworzyc sobie strone glowna z odnosnikami- niestety,
    bez rezultatow .
    Zatem szanowni, pooleccie jakis prosty program w ktorym z gotowych
    komponentow typu drag&drop bede mogl zrobic sobie jakas prosta stronke. Czy
    w ogole cos takiego istnieje ?!

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2010-04-09 10:20:14
    Temat: Re: prosty program do tworzenia www
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    http://tinyurl.com/ylkplgz

    --
    kamil d

  • 3. Data: 2010-04-09 10:53:53
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/ylkplgz

    Dzieki za podpowiedz :) Jest jedno ale, ja potrzebuje odzdzielnego programu
    ,a nie jak wyglada tworzenie strony w edytorze na hostingowym www.
    Swoja domene juz mam, tylko chce stworzyc na niej pierwsza strone, wiec
    edytor strony w tym wypadku nie zda egzaminu.

    CeZ__134

  • 4. Data: 2010-04-09 12:22:52
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    No to może inaczej: http://tinyurl.com/yatyplw ;-)
    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 5. Data: 2010-04-09 13:12:37
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > No to może inaczej: http://tinyurl.com/yatyplw ;-)

    Inaczej tez nie wyszlo ;].....Szukalem i bez tych goglowych smieszkow ;].
    Chcialem jedynie zeby ktos kto faktycznie potrafi robic www, ew osoba ktoa
    zna latwy i przyjazny program po prostu pomogla. Tak apropo, sprawdzanie
    miliona programow o roznym stopniu wtajemniczenia wystarczylo by mi do konca
    zycia, stad moja prosba taka a nie inna.
    No nic, dziekuje za pomoc ;]

    CeZ__134

  • 6. Data: 2010-04-11 16:37:37
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    kwiecień roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 09. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) CeZ__134:

    > Chcialem jedynie zeby ktos kto faktycznie potrafi robic www, ew osoba
    > ktoa zna latwy i przyjazny program po prostu pomogla.

    Ludzie którzy faktycznie potrafią ,,robić WWW" (cokolwiek to nie znaczy
    -- wydaje mi się że frontend) nie robią tego przy pomocy ,,łatwych i
    przyjaznych" programów dla początkujących. Więc akurat oni na pewno Ci
    nie pomogą.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski