  • 21. Data: 2011-07-07 11:31:54
    Temat: Re: prowizoryczny najazd (podjazd)
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-07 10:16, Jackare pisze:
    > Trzeba tylko uważać bo apetyt rośnie w miarę jedzenia :) U mnie na
    > początku był średni mag, potem mały transformator, potem palniki na
    > acetylen i propan i teraz jestem królem heavy metalu :)

    Jestem na etapie "ogarniamy przestrzen wokol domu, gdzie by tu garaz..."
    i na razie kompletuje mniejsze narzedzia. Ale czas na spawarke i
    winde/zuraw na pewno nadejdzie :) A problem chwilowo rozwiazalem zakupem
    koziolkow tak jak radzil Konrad. W nastepny weekend sprawdze, czy to
    rozwiazanie "daje rade" czy jednak cos bede murowal.

    venioo

  • 22. Data: 2011-07-07 13:55:01
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jul 7, 12:31 pm, venioo <p...@o...eu> wrote:
    > W nastepny weekend sprawdze, czy to
    > rozwiazanie "daje rade" czy jednak cos bede murowal.

    Jeszcze są takie gotowce:
    http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p519
    7.m570.l1313&_nkw=ramp&_sacat=See-All-Categories

    Konrad

  • 23. Data: 2011-07-07 18:29:17
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-07 15:55, Konrad Anikiel pisze:

    > Jeszcze są takie gotowce:
    > http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p519
    7.m570.l1313&_nkw=ramp&_sacat=See-All-Categories

    Jeśli chodzi o to:
    http://allegro.pl/solidne-najazdy-podjazdy-rampa-naj
    azd-podjazd-i1686887682.html

    to za niskie, chociaz w rozsadnej cenie i solidnie wygladajace.

    A jeśli chodzi o to:
    http://allegro.pl/najazdy-samochodowe-najazd-samocho
    dowy-i1701897975.html

    to cena powalająca.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 24. Data: 2011-07-16 22:16:04
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Tesciu nadal mi temat na podjazdy pt. "belka strunowa", ale obawiam sie,
    ze nie jest to fachowa nazwa, bo nic nie moge znalezc na ten temat.
    Chodzi generalnie o 3-4 deski 3x10x150cm zbite za pomocą takich 3cm
    przekładek razem ze sobą. 4 deski x 3cm = 12cm mamy powierzchnię deski
    na którą najezdzamy, i jakies 3x3cm=9cm przerwy miedzy nimi, czyli w
    sumie szerokosc najazdu = 12+9=21cm. "Grubosc" takiej konstrukcji bedzie
    taka jak pojedynczej deski, czyli 10cm. Czy wytrzymalosc tego mozna w
    przyblizeniu uznac, jako wytrzymalosc belki drewnianej 12x10cm??? Jaka
    jest fachowa nazwa takiego ustrojstwa?