    From: bdronka <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: przedłużacz i2c
    Date: Tue, 19 Jan 2010 21:25:22 +0100

    witam.

    zrobiłem sobie zegar (dcf) i termometr (ds1621) w jednym.
    Ma mały problem z przedłużeniem szyny i2c - chciałem aby pomiar
    temperatury był jak najdokładniejszy, wiec pociągnąłem przewód na
    północną ściane domu. wyszło ok 30 metrów przewodu (skrętka
    komputerowa). Do przedłużenia szyny zastosowałem układ p82b715pn. Na
    chwile obecna termometr milczy. zakładam ze wszystko jest zrobione
    prawidłowo (na krótko działa)

    mam teraz pytania:
    - jaki może być maksymalnie długość przewodu pomiędzy dwoma układami
    p82b715pn
    - czy może to być skrętka komputerowa?
    - czy jest jakis inny układ przedłużający i2c
    - do p82b715pn scl i sda to jedna para skręconych przewodów. Czy uzyska
    się lepszy efekt, gdy do przesłania scl i sda wykorzysta się więcej niż
    jedną żyłe?

    pozdrawiam!